Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Gépek felújítása A-Z

Indította gaben, 2024 április 09, 16:03

Előző téma - Következő téma

frob

Nekem ez nagyon fura, csak 2 Fázis van bekötve a lágyindítóba, miért?
nem mind a 3 keresztül kellene hogy menjen rajta?
hiszen bár így 2 fázis részben nyitott, gondolom triakos, 1F felől telibe kapja a teljes hullámot

én pont a fázis hiányt hallom rajta, akkor szokott ilyen lenni amikor 2 F  megvan és ha meglököd felpörög, csak itt meg van a z induláshoz szükséges mező, de úgy hogy egy rendesen féloldalas ...

Csuhás

Mind a három fázis átmegy a lágy indítón, de az egyik egy sima fémlemez rövidzárral megy át rajta. Mivel a három dróton az áramok összege zérus ezért elegendő két ágban szabályozni, a harmadik az kiadódik.

Csuhás

Meg fogom próbálni, csak elég nagy meló már a motort is leszerelni. Délután kiderül.

grekon

Sztem is ventilátor dörgölödik a védöhöz hangja van .
NEM KELL A MOTORT LEVENNI elég a védöt . .

Lacibácsi

Milyen anyagú a ventilátor? Az öntött alumínium tud zörögni, és mint egy harang vagy hangszóró, fel is tudja a hangot erősíteni. Ezzel már megjártam, műanyagra cserélve csendesebb lett a gép. Az alu ventilátor kivezette a váltó zaját.

Csuhás

Kivettem a váltót, egyben a motorral mert egy elszegecselt kúpos szeg miatt nem tudtam szétválasztani a kettőt. Holnap folytatom.

1: Nincs ventilátor, két végén nyitott a motor és a forgórész öntött kalickáinak a vége keveri a levegőt.

2: A mindent megmagyarázó elszabadult olajvető tárcsák teljesen rendben vannak nem mozognak.

jani300

Van egy szép feladatom .
A daraboló szalagfűrészem satu orsója .
Megpróbálom kiegyengetni ,csak nem találtam ,tegnap megkerült .

  

g89ketty

Görbe anyagot, vagy szögbe kellett vágni?[#nyes]

jani300

Sokkal egyszerűbb ,igy vettem :)

g89ketty

Én is ezt mondanám.[#integet2]

6rk75uezn

Kiváncsi leszek,melegitve vagy hidegen akarod?

Szalai György

Talán sikerül kiegyenesíteni. Egyenesen használható lesz?
Gondolom, a görbülés ívének külső oldalán megnyúlt az anyag.
Ha visszagörbítéskor a másik oldalon is megnyúlik, akkor ott nagyobb lesz a menetemelkedés és kisebb az átmérő.
Az nem fogja akadályozni a működést?

Timár László

Erre mondják, hogy melegen ajánlom.

2vkx6unz

Ahogy nézem a jelenlegi állapot sokkal jobban akadályozza a működést ;)

Egyébként szép feladat...

jani300

Először mindenképpen hidegen .