Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Gépek felújítása A-Z

Indította gaben, 2024 április 09, 16:03

Előző téma - Következő téma

svejk

Én elhiszem, hogy volt de a korrektségéről már nem vagyok meggyőződve.

Istvan0728

A két támcsapágyas megoldás rajza:

  

jani300

"A kúpgörgős traktorba való "
Biztosan úgy van .
Az indexen még a gépkönyve is felkerült egy orosz műhelykocsi esztergának .
A YTU n  van ugyan ennek a főorsó vezetőcsapágy cseréjéről egy videó .
Persze lehet hogy traktor ,nem a legjobb már a szemem :)
Nem tudom megkeresem e , de még volt is olyan gépem ...
Van egy fénymásolt E2N gépkönyvem ha igaz ,tudom hol ,de nem a legegyszerűbb előszedni .
Az UF 222 gépkönyve mellett egyébként , még az itteni erőműből lett lemásolva .

jani300


svejk

[#taps][#eljen]

Végképp meg vagyok győzve!

Pont, vége, hajrá! :)

svejk

Most már csak annak kellene utánajárni melyik az eredeti és melyik a módosított. No nem játszom az idegeitekkel... :)

jani300

Olyanom is volt :)
A hosszasztal tekerőkereke a kis kúpkerékkel pont a napokban volt a kezemben .
Annak a felső keresztgerendájába bele volt öntve az akkori "vezér" neve .
És valóban kardánnal hajtott az oldalán lévő előtoló váltóból .

svejk

Meg van az egész gépkönyved?
csuhás gyűjteményében lenne a helye.

svejk

Hátha még van benne dátum is.

6agnn8pu0

Amit még észrevettem, hogy ennél a támcsapágyas megoldásnál hiányzik a támasztó lapról az a perem, ami beállítja a koncentrikusságát az orsóhoz. A három felfogató csavar elég sok játékot enged neki, és ahogy nézem, simán be lehet úgy rakni, hogy beleérjen az orsóba, és pl. egy olyan vállat koptasson bele, mint ami a tiéden látszik. Nem tudom, hogy nálad mitől van az a lépcső, de érdemes lenne kimérni melyik alkatrészhez esik pontosan.
Az összehúzó hornyos anya helyére én lehet hogy megpróbálnék felrakni két ilyen KM8 -as anyát összekontrázva, vagy ha meg akarod duplázni a gép árát lehet kapni precíziós csapágyanyát is: KMT8
(Egyébként a videódon úgy látom, hogy fordítva van felrakva az anya, az enyémen legalábbis csak egy oldalon van illesztő perem.)

jani300

Parancsolj ! :)
A konzol bal alsó részén a rácsos karika alatt van az előtolómotor .
Na persze a másik oldaláról nincsen kép ,  így nem teljesen bizonyító erejű a dokumentum :)[#integet2]

  

svejk

Nekem PDF-ben 1966-os évjáratú van 2282-es gyártási törzsszámmal abban 1 db axiális van.

KoLa

A 264 számú csapágy nekem kissé furcsa.

Virbo

Ez így életképes lehet? Ha van egy V bevágás a lapok felfekvő helyén.

  

Csuhás

Szerintem igen. Egy mérésre bőven jó. De ellenőrizheted is: mérj meg néhány értéket kétszer, illetve ha egy ujjal megnyomod a orsót akkor nem jó ha nagyon mást mutat az óra.