Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Elektronika

Indította gaben, 2025 február 03, 18:18

Előző téma - Következő téma

ybm4ifb

sneci!!
 
Jó az a levélcím,amít itt megadtál??
 
Merthogy írogatok,írogatok..és semmi reakció..
 

x4rhew5r3

Nem kaptam tőled levelet mostanában. Lehet, hogy valami szűrőn fennakad?
Mindjárt írok egyet neked....

ybm4ifb

Pedig időnként én érdeklödtem...csak nem akartam  
erőszakosnak tünni.
Lehet hogy ez lett a vesztem.

5bzs27u7

Üdv a csapatnak.
 
Egyenáramhoz keresek polaritás váltó kapcsolást.
Amit eddig próbáltam nem műkszik, nincs valakinek jó rajza?

s5f8tmfv3

Szerintem válassz egy szervó végfokot, H-hidat ami feszültségben és áramban Neked megfelel. Rengeteg van a neten.

cppf5hee

Szia. Egy kicsit bővebben írd le mit kell tudnia mekkora áram mekkora feszültség milyen működtetésű legyen?

5bzs27u7

Amit tudnia kell az 17V 20A, és résoptoval kell jelet váltania.

cppf5hee

Annyi probléma van még hogy ha ez egy motor (induktív terhelés) és teljes sebességen akarsz polaritást váltani az sokkal nehezebb mint ha egy halogén izzón (ohmos terhelésen) vagy terhelés nélkül kell polaritást váltani. Ezért szükség lenne ezekre az információkra.

5bzs27u7

Nos, a szerkezet egy ajtónyitó, amit egy dc moci hajt meg, egy bolygóművön keresztül, váltáskor szerintem pillanatra pár másodpercig áll, maj indul.

5bzs27u7

Valaki tudja ennek a bekötését? Nincs hozzá adatlapom.
http://kepfeltoltes.hu/081016/DSCF0006__tm_retezve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" border=0>

HJózsi

A két alsón adod be a váltót, majd az egyik alsó és a felsőn veszed le a beadottnál kisebb váltót a tappancs állásától függően... Ez egy primer megcsapolásos toroid trafó, változtatható megcsapolással.
Dobozolva így néz ki :
http://www.trakis-hetra.com/data/termekek/125k.jpg" border=0>
 
http://www.trakis-hetra.com/index.php?pid=8&sid=9&tkid=34&tid=125" TARGET=_fnew>Leírás itt...

HJózsi

Sőt, ha nem a tekercs legvégén adják be akkor a levehető váltó fesz még nagyobb is lehet, mint a beadott...

000000000

Ha bátran feltételezed róla, hogy nem amerikai 115V-os vagy orosz 127V-os, akkor a két alsó vezetékre kösd a hálózatot. Ekkor a kezdet (a képen a baloldali alsó) és a középkivezetés  között  0-230V lesz a forgató állásától függően. Ha a vége kivezetés nem a tekercs végére van kötve - és általában nem oda, hanem kissé beljebb szokott lenni, mint az a képen is látszik a jobboldali alsónál - akkor 240-250Vig felmehetsz vele.  
De azért burkold be, mielőtt a macska a közelébe menne!

Motoros

Ez gyanús hogy autotrafós megoldás (3 kivezetés) azaz a szekunder nincs leválasztva a primertől galvanikusan. Ha nem vigyázol akkor nem csak a nacskát vágja agyon hanem téged is!

5bzs27u7

Létezik megoldás a leválasztáshoz ?