Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Elektronika

Indította gaben, 2025 február 03, 18:18

Előző téma - Következő téma

5epatw836

GX16 250V GX20 400V
GX-Series

Bencze András

Én erre nem bíznék 400V-ot...De még 230-at se. Javaslom csak olyat tegyél aminek van minősítése. Ha meg frekiváltót használsz akkor még inkább.

Szalai György

Használt M23 motor csatlakozót szerintem kérj itt a fórumon és megadatik.

Biztos akad valakinél egy elfekvő kiszerelt pár, belekötött vezetékdarabbal együtt.
Szerintem.

0rugjss2

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám és hátha van ötletetem mi lehet a baj.
Adott egy 3 tengelyes wabeco marógép mach3-ra alakítva. Amikor a gép környezetében valamilyen gép pl 3d nyomtató, kompresszor, eszterga bekapcsol egy pillanatra elmegy a monitornak a képe amire a maró is van kötve.
Ekkor mintha nem kommunikálna a számítógép és a motor vezérlő és eláll a nullpont.
Találkozott már valaki ilyennel?

Köszi előre is.

RJancsi

Gyenge a 230V-os hálózatod. Nekem korábban akkor fagyott le a lézer gravírozóm, ha vágás közben elfogyott a nyomás és bekapcsolt a kompresszor. Próbáld meg szünetmentes tápról működtetni a marót.
Vagy ha van, tedd át másik fázisra a marót a "nagy" fogyasztóktól.

dtb

Nem kötekedés képpen, de bizony a kínai marók pont ilyennel vannak szerelve... legalábbis ránézésre ugyanaz.

Bencze András

Elég baj az...

RJancsi

Az elektromos egykerekűk, rollerek és "segway"-ek is gyakran ilyen töltőcsatlakozót kapnak, nem ritkán 80-100 V DC-re és 5-10 A-re. Nem hallottam, hogy bármelyik emiatt füstölt volna el.


RJancsi

Íme egy video egy ilyen "szörnyről". 3,5 kW-os tárcsamotor, 100 V-os rendszer. 1:05 környékén látható a töltője és ennek is ugyanilyen (5 pólusú) csatlakozója van.

000000000

A Kínaiak mindenhol szeretik használni... de az nem jó referencia.

ra8nsmk6w

Arra viszont jó, hogy elvigyék a világot!
"nem biztos, hogy jó, de egész biztos nem jó" irányába.

dtb

Nem, az enyémen ilyen van első, és második ránézésre is:spindle motor plug

TBS-TEAM

Ha biztonságosat akarsz AMPHENOL ezt használhatod.
Kör alakú 250V-ig 28mm
József

svejk

Sosem próbáltam, de most kellene.

Régi 27Cxxx, ragasztott kerámiatokos EPROM-ról próbálta már valaki lepattintani a felső fedelet vagy a kvarcüveg ablakot?