Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Elektronika

Indította gaben, 2025 február 03, 18:18

Előző téma - Következő téma

Szalai György

Inercia negálás módszerrel drasztikusan csökkenti a tömeggel bíró testek tehetetlenségét a fénysebesség felett végrehajtott térugrások alkalmával.
Te nem nézel Star Trek-et? [#vigyor2]

A tengelyhez elasztikusan kötött inerciális tömeg, mint ,,forgó akkumulátor" tárolja majd (részben) visszaadja a forgási energiáját.
Csökkenti a tengely nem kívánt torziós oszcillációját, ha még a silány motormeghajtó elektronika erre nem képes. [#nemtudom]

PSoft

IdézTe nem nézel Star Trek-et?

Biztos óriási hibát, vagy hibák halmazát követtem el ezalatt a röpke hatvan év alatt.
Egyet azonban tudok, sőt...határozottan meg is ígérhetek.
A hátralevő valamennyit is inkább, általam hasznosnak vélt dolgokra szeretném fordítani.

De azért, az elejét is köszönöm.[#vigyor2]

7ribea2ss

Működik, túl élte, hogy minden áron hagyományos résoptóként akartam bekötni.

7ribea2ss

Köszönöm a felvilágosítást, még nem tudom mire tudnám használni.

svejk

Most hirdetnek fékeket.  [#t19p100923#]

Azt nem tudom, hogy NC, vagy NO rendszerű.

iadbesaa

Valaki tudna segíteni, hogy a képen látható WS55-180 BLDC Motor Drivernél a forgás irány váltást hogyan lehet egy morzés kapcsolóval megoldani? Köszönettel martoslaci1

  

dtb

Igy első blikkre az F(orward)/R(everse) bemenetre tippelnék.

dtb

F/R:Fiddle the toggle switch on the corresponding side, the motor steering direction can be changed. For the toggle switch, the white part is up and down, then twang it up and down. For the toggle switch, the white part is horizontal, and the twang horizontally.

iadbesaa

A gond az, hogy amit a fedélen lévő F/R piktogram jelöl, az a gyári rajzon a HALL elemek + táp kivezetése. A küldött szövegben szereplő "oldalt elhelyezett" kapcsoló nincs a panelen, csak a helye.

iadbesaa

Ha kérhetném az idézett szöveg forrásának a linkjét, talán lenne szerencsém, hogy képet találjak a hiányzó kapcsolóról.

iadbesaa

A kapcsoló(k) helye a panelen a kép szerinti.

  

dtb

Szia,
Magyar oldalon is megvan, de én _ ITT _ találtam meg.
A fotó szerint a kék vezeték megy az F/R lábra a kapcsolótól, és a fekete a legelső GND lábról a kapcsoló másik ágára.

dtb

Nem a legjobb kép, de ezen látszik.

  

iadbesaa

Ami oldalt látszik, az egy ragasztott fehér matrica, A kapcsoló helyének a kivágása a másik oldalon van, belül a panelen ott van a kapcsoló(k) helye, amit fotóztam.

iadbesaa

Egyszer már kötöttem kapcsolót az F/R kapocsra, és a panelen elszállt a 78L10 stabilizátor IC. A lemez fedélen tévesen van feltüntetve az F/R.