Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

TBS-TEAM

Jobban nézd meg a rajzot. [#kacsint]
József

Csuhás

Igen, azt látod a második rajzon. ;- ))

simarex

De èn az L2 és L3 közé gondoltam

Csuhás

Most már teljesen biztos vagyok benne hogy nem értem mire gondolsz. :- )

Scythian

Anglia, vagy akár Cyprus is Európához tartozik, ahol 3x 120V a hálófesz :)

6rk75uezn

Hú de jó hogy ez a téma,mert pont egy ilyen váltót sikerült vennem.
Na most akkor valaki leirhatná itt magyarban mi értelme van ennek a 3x230V os váltónak.
Vagy erre vonatkozik az amit már itt olvastam valahol hogy ha a fáziskiesés figyelőt kikapcsoljuk akkor elmegy az 1x230V ról is?
Ismerősömnek szereztem be 400V hoz,elküldtem neki de előtte csak azt figyeltem az adattáblán hogy 3 fázis betápú,de azt nem hogy 3x230.

  

Csuhás

Nálunk a 3*230-as váltók olcsóbb alternatívát jelentenek, mert sok kerül be téves vásárlással vagy használt gépekkel.

simarex

Egy fázisról megy de csak jó 3kw teljesítményt tudsz kivenni belőle Ha van 32A-ed és nem megy semmi.
A távol keleti cégektől igen sok ilyen kategóriás váltó kikerül akár akukába is ami a megsemmisítőbe kerül.

TBS-TEAM

József

koferi

Köszönöm a válaszokat.

Összefoglalva.
Mivel Európa minden országában 220 és 240Volt közötti fázis feszültség vagyis 380 és 415V közötti vonali feszültség van akkor az a véleményetek, hogy a C vagyis európai jelzéssel gyártott 3 fázis, 200-240V bemenetű frekvenciaváltó téves jelzéssel került legyártásra?
Ezek teljes teljesítménnyel csak a 120V-os fázisfeszültséget használó országokban (USA, Japán ...) használhatóak.
Európában egy fázis bekötésével használhatóak, de mivel a bemeneti egyenirányító, szűrő oldalnak csak csak egy része kerül kihasználásra ezért csökkentett teljesítménnyel.

De mennyivel? 3x19A max áram helyett csak 1x19A? Ez a harmada. Valamint ugyanakkora hullámosság eléréséhez a 3 fázis egyenirányítása után sokkal kisebb szűrőkondenzátor szükséges és ezek valószínűleg erre lettek méretezve.

TBS-TEAM

Ne nézzétek már hüjének a gyártókat
és a forgalmazókat.

Azért mert a nem hozzá értők miatt az interneten keringő téves feltételezések és tákolások vannak.

Nem téves a gyártás.

Ezt felesd el.

Vannak alkalmazások amikor (MINDENT)még a frekvenciaváltót is le kell választani galvanikusan a hálózatról.

A gyártó opciónak adja a kisebb teljesítményű frekiváltók 1 fázisról való táplálását mint lehetőséget.
József

svejk

Itt [#t137p5133#] írtam a választ a 3x200 V miértjére.

Több módja van a hekkelésnek, de szerintem Te ezeket jobb ha nem olvasod. :(

000000000

Szép napot!
Az lenne a kérdésem, hogy melyik (nem megfelelő) beállítás okozhat olyan anomáliát egy V1000 frekiváltóban, hogy az "ov" hibával leáll?
Nem folyamatosan áll fenn ez a hiba, sőt ami furcsa, hogy csak akkor amikor a motor igazából nincs is terhelve.
A lényeg:
Motorcsere volt egy gépen, de nem pont olyanra mint amit fékhiba miatt cserélni kellett. A féket külön áramkör vezérli. Az új motor adattábla szerinti paramétereit beírták, viszont forgó autotuningot nem végeztek.
A kék a régi, és mindkét motor deltába kötve.
Köszönöm a segítséget.

    

TBS-TEAM

A DC-busz feszültsége túl magasra emelkedett.
• Túl rövid a lefutási idő.
• Ki van kapcsolva a megrekedés elleni védelem.
• A féktranzisztor/fékellenállás megsérült.
• Instabil motorszabályozás OLV módban.
• Túl magas bemeneti feszültség.

Első körbe valószínűsíthető:

Túl rövid a lefutási idő mivel terheletlen állapotban jön elő a hiba.
József

000000000

Volt más finomítani való is, de úgy tűnik az általad jelzett
hiba volt a fő kolompos.
Köszi még egyszer.