Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

PSoft

Hubasszus...

Ötvenhat éves ez a kapcsoló!
Nem akarod egy...kicsit fiatalabbra cserélni?
[#t24p4289#]

svejk

Akkor nincs tennivalód, a gyári alapbeállítások és az amit már eddig is módosítottál a vezérléssel kapcsolatban jók lesznek.

(az eredeti kérdező csillagban akarta hajtani a 200 V-os frekiváltóval a motorját)

rezsici

De igen, már látom, hogy fiatalabbra kell cserélni.
Annál is inkább, mert a linked alapján (köszönöm) azt hiszem választ kaptam a zörgés problémára is. http://[#t24p4299#]
Igaz csak minden 3. szót értem, de valószínűleg azzal a rövidzár gyűrűvel lehet gond.
Rezsici

rezsici

Értem és köszönöm.
Rezsici

rezsici

Illetve még az lenne a kérdésem, hogy kell-e egyáltalán mágneskapcsoló a frekiváltó elé? Ha igen, milyen típus lenne jó?
Rezsici

Révész Richárd

Nem.
Szerintem semmi értelme.
Főkapcsolót bekapcsolod, áramt kap a frekiváltó és lehet indítani.
Ha van szivattyús olajzás a gépen akkor azt retesz feltételként bekötném a frekiváltóba.
Így biztos nem lehet olaj nélkül elindítani.

PSoft

Szerintem sincs értelme.
A klasszikus értelemben vett nullfeszültség védelmet, megoldja maga a frekiváltó.
Illetve, gondoskodni kell róla a beállításoknál, hogy meg legyen.
Ahogy írod, olajzás, vizes hűtésű marómotor sziv. indítás, -ha olyan- reteszfeltételként beiktatni,és mehet.

rezsici

Értem, akkor ezek szerint csak a gép főkapcsolója kell a frekiváltó elé.
Szivattyú nincs csak manuális olajzás, elég régi E1-es gép.
Köszönöm a segítséged.
Rezsici

rezsici

Köszönöm neked is a segítséget.
Ezt a nullfeszültség védelmet hol lehet beállítani a frekiváltón, mert én végigolvastam n01-től n79-ig a paraméterezését, de ilyet sehol nem találtam. Talán más a megnevezése a leírásban.
Rezsici

PSoft

Akaratlanul is...megkevertelek a megnevezéssel?[#nemtudom]

A lényege az, hogy hálózatkimaradás/áramszünet után, ne induljon automatikusan újra a frekiváltóra kötött motor.

rezsici

Hát igen, csak mert azt írtad, hogy "a beállításoknál gondoskodni kell róla, hogy meglegyen".

A feszültségkimaradásról találtam beállítást, ezt gondolom a gyáritól eltérően 1-re kell állítani.

  
Rezsici

Révész Richárd

Nem kell.
Tökéletes a gyári beállítás.

rezsici

Rezsici

svejk

Le tudná valaki írni konyhanyelven, hogy a V1000-esnél mit takar a DriveWorksEZ (régebbi leírásokban  FBD's -nek rövidítették) funkció?

dtb

"Function Block Diagram (FBD) programming via DriveWorksEZ™"
Magyarul a DriveWorksEZ™ programmal lehet matatni. (by Google)