Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

Nagy Zoli

Most olvasom a fórumon, hogy valaki már játszott ezzel a típussal és 18H seriesként találni manualt hozzá, azért ha valakinek van tapasztalata továbbra is várom :)

000000000

Mekkora motort kötöttél rá ?
Mezei 50/60Hz-es vagy valami nagyobb frekvenciás ?

Nagy Zoli

50Hz-es 2800rpm-est 400/230V-ost. (egyébként kicsit túl kellene hajtani 3600rpmig azért kellene 75Hzig engedni)

Végignyomom az auto-tuning menüpontokon de a feedback test faultos lesz valamiért.

Nyomtam az autotuning előtt factory defaultot de nemtudom a billentyűről szabályozni a frekit csak elindítani de csak 0.6Hzig megy fel :(

000000000

És a teljesítménye mekkora a motornak ?

Nagy Zoli

1.1kW , az autotuning több tesztből áll és van amelyik szépen felpörgeti tehát itt szerintem valami beállítási gond lehet.

000000000

Semmi, csak az a frekvenciaváltó 750 Wattos alap beállításon ! ( legalább is én ezt látom az adattáblán )

Nagy Zoli

Standard Variable Torque-ra már átállítottam, ott már 1.5kW lenne. Dehát a motor szabad tengellyel van rákötve, így szerintem egyébként sem lenne indokolt hogy ez legyen a gondja. Tekercsellenállást megméri és jónak ítéli.

000000000

Azt írtad átkötötted csillagból deltába.
Szaladtam már be olyan hibába mikor egy tekercs végei egymással szembe voltak.
Ilyenkor rövidre zárod mikor deltába kötöd és ezért old le.
Csillagban azaz 400 volton persze tökéletesen működik.
És a legszebb, hogy vadonatúj motornál volt így.
Az ember mindenre gondolna, de pont erre nem.    
Tehát szed le az átkötéseket és szakadásvizsgálóval nézd meg a szemen lévő tekercs kivezetéseket.
Ha sehol nem jelez akkor valami más hiba lesz.  

Alábbi ábrán látható a jól csatlakoztatott tekercsvégek kapocslécben.

  

PSoft

"Szaladtam már be olyan hibába mikor egy tekercs végei egymással szembe voltak.
Ilyenkor rövidre zárod mikor deltába kötöd és ezért old le."

Az idézet második mondatát...gondold át még egyszer.:)

000000000

Ajánlom próbáld ki !
Az a tekercs aminek a végei rövidre vannak zárva a maradék két tekercs szépen gerjeszti.
A többit már te is el tudod képzelni.
Pár Hertzig engedi a frekvenciaváltó menni aztán ha emeled tovább akkor leold.
 
Valahogy így volt a kapocslécre kötve a tekercsek kivezetései.

  

dezso74

Sziasztok Fórumtásak!

Valaki ismeri ezt a frekvenciaváltót: Powtran p9130?

PSoft

Így, ok!

Nem tudom miért...de arra asszociáltam, hogy mindhárom tekercs végei egymás alatt voltak.
Persze nem ezt írtad, csak én olvastam úgy.:(

Nagy Zoli

Szerintem a motor jól van bekötve, meg néhány autoteszt lépésnél tökéletesen felpörgeti/lelassítja.

    

Révész Richárd

Csináltál Gyári beállítás vissza állítást?
Ha nem, akkor azzal kezd, utána a többi.

Nagy Zoli

Igen nyomtam Neki azt is, utána jött az autotuning ami nem minden lépésen sikeres. Szerintem valami encodert is hiányol, de nemtaláltam meg hogy valahol lehessen visszacsatolást állítani.