Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

Kristály Árpád

Hallihó Péter!
Engem érdekel...de pillanatnyilag leköt a Danfoss 1000Hz-s frekiváltó programozása....
Szépen alakul már a motor megy 200Hz s köszöni jól van!
Ez egy 1.1KW-os 50Hz Grunfoss szivattyú motor, Már látom, hogy kitünő marómotor lesz belőle, nagyon csendes 12.000 pörög már  és az áram 1A!!!!?????
Nagyon sok mindent lehet állítani, olyan paramétereket is amitől egészen elcsendesedik a motor....
A tengely viszont melegszik....gyanitom, hogy valami szimering illetve porvédő az oka...holnap szétszedem és kiveszem....
 
Péter, ha jól értem ez a kütyű Pc-én keresztűl akár Mach-on tudja szabályozni a mocit???
 
Üdv.: Árpi

bmejdz9nu


Kristály Árpád

Hallihó Péter!
 
És menyi az ára? Mik a paraméterek stb.
üdv.: Árpi

e3h0cv4ph

Szia Péter, engem érdekel, de miután kaptam egy 10-szer egyszerűbb rajzot és úgy néz ki, hogy az is tökéletesen működik, így ez egy kicsit most annyira nem.
 
De ha az áramkör lekoppintásába kell segítség akkor szóljál!
Üdv:TT

ybm4ifb

Kedves Fórum társak!
 
Találkozott valaki már ATV 18U09M2-tipusu freki váltoval??
Ostoba emberek szétszedték a hűttő bordáért,de azért összetudtam még szerelni...csak mintha valami hiányozna még belőlle.
A hűttőbordában van kettő kamra,az egyikben 2db kondi,a másikban nem tudom mí lehetett..erre lennék kiváncsi.
 
Előre is köszi..ha valaki tud segíteni.

bmejdz9nu

Mire én ezt a panelt befogom... arra már esni fog a hó... :)
De a 8 bites bemenete lehet az érdekessége... majd persze OEM változatba csináljuk :)...  
de a német gyerek olyan olcsón  csinálja, hogy valószínüleg nem tudjuk felvenni vele a versenyt :)

sasi

Én is segítségre szorulok, a stojkáéhoz hasonló, ATV 31H018M2 beüzemelésével kapcsolatban.
Ha tud valaki segíteni, kérem jelezze!

e3h0cv4ph

Szia.
Nem kapkodtad el a választ, már el is felejtettem mi volt a téma.
De egészen pontosan mennyiért is árulja a német gyerek?

bmejdz9nu


HJózsi

Szia Sasi!
 
Ez talán segít http://www.altivar.be/pdf/UM18_ang.pdf" TARGET=_fnew>Link
 
Én is használok hasonlót, egy Altivar 28-ast 0.75kW, 380/500 V egy DAVID esztergához. Nagyon jó a cucc, 4 kapcsolót és egy helipotit kötöttem rá, mindent ki lehet silabizálni a leírásból.
 
Kb 5 éve vettem a Schneider-nél...
 
Üdv,
Józsi

HJózsi

Hasznos doksik magyarul, az Altivar 28 pl., ez a 18-as utódja. Van egy ilyenem is, egyfázisu, 0,75 kW, 200/240V (ATV 18U18M2) . Hátulján a hűtőborda mellett nálam is két kondi van, a másik kamrában egy panelen egy toroid tekercs, kb 2,5cm magas, 1-es körüli rézhuzallal, ha jól látom egy sor menet.
A résen kukucskáltam be, viszont a panel másik oldalán több alkatrész is van...

HJózsi


ybm4ifb

Köszönöm az iffót..akkor megyek még egy kört..de már tudom mít keressek!!
 

sasi

Szia Józsi!
Köszönöm a linket, az Altivar 31-es, és újabb termékeinek leírása a www.schneider-electric.hu/
oldalon, magyarnyelven megtalálható.
A beüzemelésben itt, az elején akadtam el:  
„Gyári beállításokkal történő bekapcsolás esetén, vagy egy kézi hibatörlés illetve egy leállítás parancs után, a motor csak az „indítás előre” illetve „indítás hátra” és „leállítás DC injektálással” parancsok visszaállítását követően indítható! Amennyiben nem kerül sor ezek visszaállítására, a hajtás a „nSt” üzenetet jeleníti meg, de nem indul el.”
No ezeknek a visszaállítási módját, helyét nem találom, ebben kérem a segítségedet. Ha jól látom, a 28-asnak is hasonló a programozása, minimális az eltérés.

HJózsi

Utánna néztem, az enyémben még nem volt ilyen. Minden bizonnal egyfajta biztonsági reteszelés lehet gyárilag beállítva, ami kikapcsolható, hogy bekapcsoláskor ne induljon el egyből a motor, hiába vannak a kapcsolók olyan állásban ( előre, vagy hátra irány bekapcsolva). Nálam két kapcsoló indítja a motort, az egyik előre, a másik hátra, bekapcsolt frekiváltó mellett. Ugyanakkor, ha az egyik kapcsolót bekapcsolva hagyom, a tápfesz bekapcsolásakor elindul a motor.  
Szerintem azért írja parancsnak, mert számítógéppel is vezérelhető, ha kapcsoló van, akkor ki kell kapcsolni...