Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

svejk

Írja, hogy belenyúltak a szoftverbe.

svejk

Itt a fórumon is van egy tag, -elnézést, hogy nem jut eszembe a neve- aki AC szervot csinál valamelyik Micromaster-ből.
Ő tutira bele tud nyúlni akár ilyen szinten is.

svejk

No de azért nem félek én attól hogy kiütik mondjuk a Prius-t a nyeregből. :))

000000000

 
És ezt most komolyan is gondoltad ?  
Mikor milliárdokat költenek hajtásrendszerek fejlesztésre akkor majd pont nekik adják ki a forráskódot.
Mert az te se hiszed hogy csak úgy le tudnák tölteni és módosítani a Firmware-t.
Mondhatnánk hogy a hét viccét hallottuk.
Nehogy félre értsed ők a mókásak.   [#bohoc]
Ettől egyszerűbb dolgokból is lehetetlen kiszedni a Firmware-t  
De ezt neked nem kell bemutatni.
 

svejk

Lásd #1849.
Az első HobbyCNC találkozón ott volt a srác a BME-ről.
Mostanában is hirdetett valami finom dolgot eladót.
(a francba, hogy nem ugrik be a neve  
[#falbav])
 
Hogy milyen szinten tud belenyúlni azt nem tudom, de ha előkerül majd elmeséli.

000000000

Micromaster iszonyat sok mindent tud, csak mivel siemens ezért valami infót kiszedni a gyártóból az mission impossible.

svejk

Nem vitatkozom, mert nem tudok konkrétumot.

000000000

Nem tudom mennyi siemens cucchoz volt szerencséd, de az milyen mikor megveszed a terméküket és nem adnak ki róla semmi infót.
Inkább kiküldenek valakit hogy állítsa be, de azon kívül semmi mást nem adnak.
Sneci mester is tudna mesélni egy két ilyen sztorit.
Ezért is szeretem a Japán cuccokat.

svejk

Sajnos ismerem a siemens-et.  
De nem írtam volna, hogyha nem olvasom itt az infót a fickó tollából.
 
Gödöllőn lakik, de nem tudom hogy hívják :((

279nwbpsa

Hunserv néven szokott írni talán?

svejk

KucseraP.
 
http://sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=hobbycnc&id=1314086263" TARGET=_fnew>Van topicja is.
#5-ben a bemutatkozása, én persze jól összekevertem mindent, így már semmi sem biztos, de Siemensben otthon van az tuti.

000000000

Beleolvastam, de Ő sem nyúl jobban belel csak a V/F karakterisztikába és a pozicionálást a PLC-re bízza.
Tehát megint ugyanott vagyunk ahol eddig.

svejk

Lehet rosszul emlékeztem.

000000000

Szia Svejk!
Zsömle József vagyok. Úgylátom megoldódott a kérdés a fórumtárs nevével kapcsolatban. Tudtam volna segíteni, mert én vettem meg töle tavaly nyáron a gépét, amiről a fotók fenn vannak a topikjában. Most küzdök vele, hogy átalakítsam léptető motorosra. Ami valóban küzdés, mert rettenetesen kezdő vagyok ebben  műfajban. Nekem még a "segítség kezdő vagyok" topik is csak óvatosan kezelendő, de nagyon jó szórakozás.  

000000000

Tegnap kipróbáltam az 5 kW-os axiális fluxusú BLDC motoromat egy új vezérlővel. (a gyári vezérlő szeptemberben porig égett) A motor brutálisan erős, de sajnos a vezérlőben nincs lágyindítás, így akármilyen finoman próbáltam a gázpedált nyomni, nagyott csattant a hajtáslánc. Féltem hogy elszakítja a fogazottszíjat a motor, vagy a hajtóműben törik el valami, de szerencsére csak egy gumibak szakadt ki. Sajnos a szenzorok bekötésekor nem sikerült eltalálni a jó sorrendet, és valami elpukkant a vezérlőben, így csak kb. 3 km-t sikerült menni a járgánnyal sensorless módban. A gyorsulás nagyon jó volt, a motor áramfelvétele is kb. hasonló volt az AC motoréhoz, 45 km/h-nál 36A áramfelvételt és 75V akkufeszültséget mértem.  http://imgfrm.index.hu/imgfrm/3/2/2/3/BIG_0011013223.jpg" border=0>