Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

Révész Richárd

"OK, de semmi biztositék arra hogy az nem fog ütni"
 
Nem fog rosszt küldeni egyik bonntós sem mert a rosszat kidobják ők is.Én vettem már sok cuccot látatlanba és mindegyik OK volt.
PL.:XT 600 henger+dugó hibátla, 25e forintért.Igaz ez vagy négy éve volt.

Révész Richárd

Ha úszóágyazásu akkor nem lehet szabályozni,de gondolom,hogy ez nem olyan.Az XT féktárcsát én is felszabályoztam,simán esztergába.
 

ukcge40u

Erről majd később értekezünk... [#nyes]

sasi

Most olvasom, összekevertem Gizikét a gőzekével, azaz sületlenséget (copyright Tibor45) írtam. [#falbav]
Helyesen:
1. vezérorsó és vonóorsó forgásirány választó kapcsoló
2. választó kapcsoló a vezérorsó és a vonóorsó között
3. hossz és keresztirányú előtolás választó kapcsolója
4. benyomva a lakat kapcsolója, kihúzva az előtolás kapcsolója

HJózsi

http://www.sasovits.hu/cnc/vegyes/1L611-.jpg" border=0>
Hogy együtt legyen ... ;)

pa0n9mw

Üdv
Leirnád a menetét?
Pl.hogyan, mivel fogtad fel, átforditottad a másik oldalához vagy 1 felfogatással csináltad?
 
végyé

Révész Richárd

Tokmányba be,kiórázás, egy felfogásból mindkét oldalát.Igaz nem volt nagyon rossz.2 tized jött le oldalanként.

robroy007

Ma felfúrtam a jelölést a keresztszán bronz anyájára  
 
nem egyszerű dolog, nem tudom másoknak, hogy van megoldva az anya de nekem nem lehet utánállítani
 
és ráadásul a helyére se olyan könnyű bejátszani
 
kicsit az az érzésem, hogy elfelejtették átgondolni a tervezés ezen részét
 
az orsó csapágyat megint nem sikerült megnézni de amíg nincs keresztszán nem is nagyon érdekel

pa0n9mw

Üdv
Melyik részét óráztad ki?
 
 
végyé

Révész Richárd

Először a tokmányhoz közel ahol felcsavarozod a kerékre.Aztán megnéztem mennyire fut együtt azon részével ahol a fékbetét fogja a tárcsát.
Aztán mehet a forgácsolás.

000000000

Bocsi, csak egy rövid Off.
Ha jól emlékszem az a komoly AC szervós ipari
CNC marógép, amin dolgozol, az is áttételes,
nem? Nyomhatnál egy fotót Péternek a szervó
topicban erről, hogy milyen vacak elavult
gépen dolgozol!:)
Na már mentem is innen, bocsika, bár valószínűleg
van olyan CNC ipari eszterga is,
amin van szíjáttétellel szervohajtás,
csak Péter szerint nem gyártanak már ilyet.:)
Így még a végén nem is annyira volt ez Off.

skwby94ub

Tudok ajánlani egy ilyen menetvágó gépet-bár nem mai gyerek,de a prizmát és a szánokat, a főorsó kúpot a BP-i Szerszámgépgyárban köszörülték fel,az összes csapágy, simmering, "O"-gyűrű kicserélve, gyorsváltó késtartóval, svájci hosszmérővel. A felújítás óta keveset használtam.CSúcstáv:1000 mm.
Új festés szükséges,tokmány nélkül ,gépkönyvvel.
Típus:1K62 Vörös Proletár

skwby94ub

Köszönöm a részletes leírást,de más megoldást keresek: egy lapon kell Kb 60 HRc keménységű,kopásálló réteget felrakni 16-20 mm, széles sávban, egyenletesen szétterítve kb 1mm vastaggságban, ami már nem lesz sem megmunkálva,sem hőkezelve.Ehhez keresek eljárást: Co-val lehet-e?-automatizálni szeretném.

skwby94ub

A féktárcsa szabályozás technológiája:
a,Felfekvő részek mech. tisztítása.( lapos  hántoló, drótkorong. )
b,Furatban megfog,síkon felfektetve.Ha jó a   tokmány, órázni nem szükséges.
c,Mindkét felületet egy felfogással felszabályoz
  szerszám:20x32-es szúró forgácsolókés K10 v.
  K20 minőség.Fordulatszám s=120-180/perc,
  előtolás f=0,1 mm/ford. Hűtés nélkül!
  Fogásmélység : 0,2-0,25 mm    
Jó munkát!

4um5b65d

Ez a technológia egy motornak vagy egy autónak a féktárcsájára vonatkozik ?