Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

4ud9rtjz

Én azt nem mondtam hogy erről a szerkezetről lenne dokumentació!
Ha lenne róla akkor már rég túl lennék rajta!!!

Gyula65

Ezek szerint a német doksi sem teljes!
Félre értettem!
Elnézést!
Azért végeredmény érdekelne!
Üdv!

TBS-TEAM

Valoszinüsíthetően a kialakítás ilyen lehet, és muszály belülre rakni a lehuzót mivel ha a külső alu falat huzza akor a csapágyra hat a huzó erő amit átad a seeger gyűrüs biztosításra és az kitöri az alu házat, és akkor lesz boldogság meg [#rinya]

Egy egyszerű lehuzót amit rajzoltam egy esztergályos ~1 óra alatt elkészít és 1perc alatt le lehet venni a motorrol az egységet. [#integet2]

      
József

4ud9rtjz

És szerinted akkora huzóerőt ki fog birni!?

svejk

Szerintem mindenki értette már az előző rajzodat is, de ugye nem gondolod komolyan, -persze ha csak tényleg a szoros tengelykötés tartja fent-  akkor majd Te azzal a két hatos/nyolcas csavaros összeszorítással nagyobb súrlódóerőt tudsz képviselni a csőtengelyen mint ami most van a tengely és agy közt?

jani300

Hát ja , a csőtengely felvan hasítva a reteszhoronnyal ,ezért jó eséllyel összeroppanhat , szerintem .

svejk

Ha csak tényleg a szoros illesztés van akkor én csinálnék két villás éket.
10 perc és csak egy flex kell hozzá...

TBS-TEAM

Kb: 2x-e a palást felület mint a motor tengely felület igy kisebb szoritóerő is elegendő.

A flex mindent megold.
József

svejk

Ha azt Te azzal lehúzod, akkor én parasztba letolom két gumiszerelő vassal. :)

No de hagyjuk a tréfát én innentől inkább tartózkodom a megnyilvánulástól, megvárom a végkifejletet, mert ugye tanácsadó van de kalácsadó nincs. :(

PSoft


fisrcxuk3

Lehet én vagyok a hülye ,de az öv. szijtárcsa szerintem külön van az alu burkolattól!tehát nem helytálló a rajz.

fisrcxuk3

És a burkolat forog a motorral ,rőpsúllyal..

fisrcxuk3

És tényleg én vagyok a hülye , leszóltam a rajzot.Újranéztem a képeket ,újratervezés.. és valóban forditott  röpsúlyos , ami kicentrifugálja az olajat a fékdobra , a viszkozitás elkezdi tekerni a röpsúlyt, ha felpörög akkor zár.
Hiányoltam egy alkatrészt ,kértem is fotót róla . Pedig nincs több darabja, és nem is kell.
Egyáltalán az a ház alu, ráöntve a szijtárcsára?

fisrcxuk3

Közben TBS-TEAM felvilágosított magánban miért helytelen  a gondolat menetem(köszönöm  TBS-TEAM).
Még egy kérdés, a fedél belülről bordázott. Lehet a röpsúlyok fedél felőli oldala is?  És a röpsúly csak a végén zár ,mint az automata váltó lock-op-ja?
Most már  erről is kérünk fotót!
És ha így van akkor ez valóban hidrodinamikus.

TROMF22

Ezt feszegettem már tegnap este:[#t133p46649#]
És a többiben is lassan egy nevezőre jutunk [#t133p46685#]

Csak jönne már le végre arról a tengelyvégről :)