Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

svejk

Alu a szijtarcsa?
Melegített de már?

fisrcxuk3

Tehát rá van perselyezve, csapágyazva egy agyra. Talán erről kellene először leválasztani. Az a 4 furatos biztos nem egy külső menetes  valami?

TROMF22

Ebből a harangból olyan lapátkerekeket szereltél ki, mint amilyen a belinkelt ismertetőben a piros tételek?

4ud9rtjz

Persze kapott meleget!

4ud9rtjz

Mindjárt csinálok róla képet!

fisrcxuk3

Fotózd már le amit kivettél a hombárból!A nyomiváltó szerintem túlzás ,még a kuplung is csak állandó olajtöltetű röpsulyos. Ha jól emlékszem  ez a motor mindig egy irányba megy mert  van külön irányváltó ,két lamellás elektromos kuplunggal? Lehet tévedek.

4ud9rtjz


fisrcxuk3

Mármint kettő darab elektromágneses lamelással váltasz irányt ,kapcsolod együtt.

TROMF22

Jó a sejtésed.
Szerintem ebben az idézetben:
IdézCsak hidro röpsúlyos 5.5kw motorral!
a hidro nagyon gyanús.
Inkább csak annyi lehet az eltérés a [#1961@Gyula65] rajzától, hogy nem kúposak, hanem hengerpaláston működnek a röpsúlyos betétek.
Akkor pedig szerelés is az ábra szerint lehet.

fisrcxuk3

Ez nem nyomaték váltó , nem is hidraulikus kuplung , ez röpsúly , olajban, komolyabb kopóval mint a sima e 400.

4ud9rtjz

Okés akkor ez is kiderült!
De már csak az kérdés hogy miért nem akar le jönni???

fisrcxuk3

És hogy az a kis darab szinterfém? ne rágjon össze a házzal ,vagy idő előtt elfogyjon, azért az olajtöltet.


fisrcxuk3

Ok. Gondolkodjunk tovább! Ha ez az olaj keni az agy-szíjtárcsa csapágyazást,akkor a tulsó végén kifolydogálhatna az olaj,tehát tömíteni illik .Pl; szimmeringgel ami mögött lehet zéger.
Vagy ;az ékpályát sem szokás olaj ellen tömiteni, itt miért nem szivárok ki az olaj?
(Csak hangosan gondolkodom )...

4ud9rtjz

A fedélbe van szimering!És gonlom hátul is mert szivárgot!