Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

000000000

Szerintem egyértelmű volt... Máshol nincsen feszítőléc a hosszánon.

000000000

Hogy biztosan egyről beszéljünk: biztosítólécek.

000000000

Hát én kipróbáltam már egy pár köszörűkövet,de szabályozás nélkül eddig amikkel találkoztam mind akkorát ütöttek jó gépen is h az valami hihetetlen.Valószínűleg gyárilag nem tudnak teljesen központosan futó köveket készíteni,bár biztos lehet horror összegekért is venni...

jani300

 #28578 erre gondoltam

jani300

Azért talán nem haragszol .
Nem tudni mi a szakmád ,mennyit értesz hozzá .
Majdnem vaktában lövöldözünk .
Az igazán profik nem is nagyon szólnak bele ahogy látom . Azért volt hozzáértő hozzászóló is , nehogy félreértés legyen .

595852ar

Igen, ezt nem olvastam. Fogásvételkor viszont nemigen mozoghat felfelé a szán, mert a kés lefelé kényszeríti. Esetleg a szán hátulja emelkedhet, de akkor meg tényleg laza a lehet léc. Vagy rettenetesen kopott a gépágy. Ezért én úgy adnám el mint a szél.

595852ar

Kérdés, hogy mit értesz jó gép alatt. :)
A korongot cserekor, minden esetben szabályozni kell!  
Mert nem csak, hogy nem tudsz vele dolgozni,ha üt, de még veszélyes is!

jani300

És képes lennél valami szerencsétlen kezdőt bepalizni egy gagyi géppel ? [#ejnye1] :)
[#integet2]

595852ar

:D Nem de most írtam volna hogy vigye a MÉH-be?
Az a helyzet, hogy nem szabad belemászni egy rossz gép felújításába, hacsak nem valami ritkaság, különlegesség.
 
Bocs albinolynx! :)

595852ar

Pl. én most kitatarozok egy öreg fém szalagfűrészt, azért mert tetszik és igen ritka madár. Szabó János a gép neve, (gondolom ez is valami háború elötti leállamosított cég lehetett mint a KART.) és a Gamma művek gyártotta valamikor réges-régen.

595852ar

Nem lehet, hogy az a támasztóléc puhább anyagú, mint a prizma, és elkopott? Érdemes lenne lekapni és megsasolni. Nem?

kuv5p7226

Ezzel a menettáblával mit lehet kezdeni azon kívül, hogy nyomtat az ember egy újat? :-)))
 
Magyarul a kérdés az, hogy lehet-e épeszű metrikus menettáblát csiholni ebből a fogaskerekek cseréjével (értsd legyártatni másik garnitúrát), vagy az ember együtt él azzal, hogy nincs 0,4-es, 0,8-as és még pár "kevésbé fontos" :-) menetemelkedése? Inchből persze teljes a sor még tartozék kerékcsere nélkül is.:-)
 
Kinek van ebben rutinja? Érdemes ezzel baszkódni?
 
http://www.machinetoolonline.com/images/PM-1340GT-Thread_feed-box.jpg
 
http://www.machinetoolonline.com/images/PM-1340GT-Thread_feed-box.jpg" border=0>

Vetesi75

Kicsit nagy lett a kép... :)
40-127/120-40 , 6-os norton-állásban.
A - B - C - D - E
3,2 - 1,6 - 0,8 - 0,4 - 0,2  
Ha  megcseréljük a felső 40-est a 32-essel.
 
Az 1,75-ös emelkedés problémásabbnak tűnik...

Vetesi75

Az 1,75mm-es emelkedés (M12-höz):
30-127/120-40 , a 30-as helyére a 32-est és "B" sebesség, valamint 5. norton-fokozat.
 
Ezeket jó lenne, ha valaki leellenőrizné.  [#help]

000000000

Holnap lesz időm, leszerelem a lakatszekrényt és megnézem ezeket a biztosító léceket, hogyan is áll a helyzet.