Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

s2k5ycubj

Ismétlem önmagam,fotókat kérünk.
[#wow1][#wow1][#wow1]

xg2w6ib9x

Köszi, lehet, hogy ez lesz a vége.
A kenyérbél gyurma alatt azt a kétkomponensű ragasztót kell értenem, ami gyurma módjára formálható majd kőkeményre megköt ?

xg2w6ib9x

OK! Hamarosan csinálok pár fotót...

000000000

Egyszerűen kenyérbélből gyúrsz vagy gyerek játékgyurmával vagy üveges gittel.Semmi extra ragasztó.

s2k5ycubj

Ez nagyon jó ötlet.

xg2w6ib9x

Másra gondoltam...
Ez  a gyurmás dolog, valami hasonló, mint azok a csapács lehúzók, amelyek zsírral működnek ? Ahogy nyomom be a gyurmát a vasrúddal, a gyurma helyet keres magának és kitolja a külső gyűrűt.

000000000

Úgy ahogy írod az anyag belepréseléskor egyrészt a házat feszíti szét illetve tolja a külső gyűrűt.Perselyeknél is használható amelyek zárt helyen vannak.


xg2w6ib9x

http://kepfeltoltes.hu/view/120420/Morse_kup_hatsoveg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" TARGET=_fnew>A Morse kúp hátsó vége
A Morse kúp hátsó végében volt egy csavar, amiről letöredezett a menet és a csavar fej része is.
Olyan, mintha a végében is kellene lenni valami csapágynak. A forgó tengely hátsó vége is köszörült, gondolom, nem azért, hogy a levegőben lógjon.

000000000

A végébe egy tűgőrgős csapágy lehetet valamikor uj korában,azért van tengely vége kőszőrűlve.én ugy emlékszem.

xg2w6ib9x

Köszi!
Szerinted ha beviszem így a csapágy boltba, esélyes, hogy kapok hozzá megfelelő méretű tűgörgős csapágyat ?  

fektiforg

Ilyen típusú forgócsúcsban csak tűgörgők vannak, a forgócsúcs ház a tűgörgős csapágy háza, tengely pedig maga a futógyűrű.  

xg2w6ib9x

Végig gondolva tényleg jó lenne ez a gyurmás ötlet.
Sajnos ez esetben a zárt üreg nem valósul meg, mert a hátsó lezáró csavar nem zár le.
Olyan ötleten gondolkodok mint a bicikli kormányoknál használt kormánydió. Egy henger, amely hosszában ék alakban ketté van vágva és az alsó felében menet van, a felsőben pedig egy átmenő furat. Ha elkezdem a csavart meghúzni, akkor az ékek egymás mellé csúsznak és belülről neki feszülnek a csapágy belső falának.
Nagy hülyeség ?

000000000

Ami nekem van hasonló forgócsúcs abban elöl kúpcsapágy van hátul meg 17 mm hosszú 2 mm vtg.tűgörgők.Valami hézagnak kell lennie a csapágy futógyűrűje mögött mert különben megszorulna.A csapágy közepébe köszörülsz egy kis vállas excentrikus hengert hasonlót mint a kapupántcsavar feje,beakasztod a hézagot mellette kiékeled aztán a másik végéről tüskével kiütöd.

000000000

TOKMÁNYLÓGÁS.
Teljesen igazad van, hogy illik reagálnom, ha már ennyien vették a fáradtságot és hozzászóltak.....
Nem volt időm azóta netezeni, úgy hogy  
BOCSÁNAT ÉS EZÚTON KÖSZÖNÖM MINDENKINEK !  
[#worship]
Számomra is furcsa, de a hiba megszűnt azzal, hogy a porvédőnek minősített "hátlapot" a három rögzítő csavarral lazán a tokmányspirálhoz szorítottam, de csak annyira, hogy a diókat könnyedén lehessen forgatni. A befogó csavarok fejét pedig FBS ragasztóval rögzítettem.
(mert a csavarokat még kb. 1 mm-rel beljebb lehetne hajtani, hogy felfeküdjenek a nekik kialakított fészekben. Gyárilag ilyen volt, nincs "berhelve")
Remélem, hogy a hét végén lesz lehetőségem képeket is készíteni.
Elnézést a zavaros - homályos - infókért, de NAGYON KEZDŐ vagyok ezen a területen !
 
És még egyszer köszi !!!!!!!!