Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Napelem, napkollektor és szélgenerátor. Technika és készítés

Indította rty42, 2025 szeptember 20, 12:58

Előző téma - Következő téma

re8jzm80a

Inkább értetlenkedésnek gondolnám. És valóban  rossz az összes. Tegnap mikor ott voltam egy 80M forintos XM-et hoztak tréleren. 5000km volt benne. A tulaj őrjöngött. [#wilting] Ugyan úgy mint én. Ami az autót illeti a márka stimmel csak legalább 10 évvel később.

jani300

Négykerekes , automata ,diesel , már önnmagában a párosítás is eszement dolog .
De hagyom a témát ,mert nagyon nem idevaló ,én észrevettem ám :)

afjybsise

Kb annyira nem való ide, mint a villanyautós faszméregetés [#vigyor]

jani300

Az .... hosszabbító :)
De az enyém nagyobb :) 3,2 bolgár villanytargonca :)
De nem szólok én már ehhez ...
Megy nem megy , egy jó hathengeresen csak a fordulatszámmérőn látni hányban van , húz az bárhol , na . :)

bznc93pf5

a lényeg az hogy a béjemvé azé rossz mert nincsen benne irányjelző, meg a fék is állandóan rosszakszik elsőbségadáskor!

RJancsi

A feleségemnek volt béjemwé céges autója (nem kérte, kapta). Alig vártuk, hogy leteljen a 4 éves lízing és megszabaduljunk tőle. Egy ipari hulladék volt, szégyen, hogy ennyire leadták a színvonalat. Pedig 10+ milla volt új korában. Most egy skoda Karoq van, ég és föld, pedig ugyanaz a cégcsoport.

msas

Bocs, hogy beleszólok, de a SKODA a VolksWagen csoport tagja.
A vitát nem befolyásolja , csak így tényszerű.

afjybsise

Meg a kormány is olyan benne, hogy képes a záróvonal meg a buszsáv irányába elmozdulni[#wilting]

RJancsi

Elnézést, jogos. [#worship] De legalább német. [#papakacsint]

simarex


RJancsi

Legalább annyira mint a Nissanom, amiben renault motor van és Spanyolországban rakták össze. Ettől japán. [#nyes][#nyes]

PSoft

Volt az a mondás régen hogy...

Elbaszta a Skoda hogy autót kezdett gyártani nem sört.
Mert ha sört gyártott volna...
Akkor egy jó Cseh sörrel több lenne, egy rossz autóval meg, kevesebb. [#vigyor]

afjybsise

... de akkor mi a jó autó? [#vigyor] Nem a Skoda védelmében mondom, nincs tapasztalatom Skodával, én ilyen német autó fejnehéz vagyok.
Sokan azért fikáznak egy-egy márkát, mert megvettek valami száz éves lerúgott rosszt, amit utána ugyanolyan ridegtartásban használnak, mint az előző tulajok és csodálkoznak, hogy nem jó. Meg jönnek a "szerelők", akik felbakolják az udvaron az - egykori - prémium autót és közlik, hogy szerelhetetlen.

RJancsi

Régen nem a politika hanem az autók osztották meg az országot. A mi családunk (nagybátyám, apám, én) skodások voltunk. Bátyám még alább adta, neki Dacia jutott. Nem vegyültünk sem kétütemüekkel sem zsigulisokkal. [#nyes]

remrendes

Egy pillanatra visszakanyarodnek a topik temajahoz.
Elkezdtem a garazs/muhely epuletet tervezni, el tudnek benne kepzelni egy WC/zuhanyzo helyseget. Legalabb a koszos munkak utan nem a hazban kellene zuhanyozni. Valoszinuleg csak heti 1-2 alkalommal lenne hasznalva, igy meg a vezerelt aram is felesleges lenne. Ennek a fajta napkollektornak nem okoz gondot, ha napokig nincs hasznalva?