Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Napelem, napkollektor és szélgenerátor. Technika és készítés

Indította rty42, 2025 szeptember 20, 12:58

Előző téma - Következő téma

OlyFlyer

Igen, ha neked az sz@r azt megértem.

Arra gondoltál hogy ezeket az adatokat honnan szedte össze az az oldal? Na meg arra is hogy én csak egy appal mértem, tehát nem hivatalosan? Bár azt sem tudjuk azok az adatok hivatalosan vannak mérve, optimistán, vagy reálisan? 60dB alatt nincs, csak ha rosszul mérte, mert én úgy látom 66dB a hivatalos 110km/h. De mindegy, mert eladtam azt a "sz@rt" és a helyi BMW eladó örömmel vette át és jól fizetett érte, pedig át is nézte a szerelőjük értékesítés előtt. Nekik nem volt az sz@r, na meg nekem se, csak neked.

Ma már új sz@r van... [#wave]

RJancsi

Gyerekkorom óta motorozom, szóval legalább 50 éve. De sosem értettem mi értelme kiherélni a kipufogót, hogy jó hangos legyen. Az ilyen gyökerek külön élvezik, ha egy alagútban behúzott kuplunggal rárántanak a gázra. Ha még a gyújtás is sz@r és visszadurrog a kipufogóba attól kerülnek igazán orgazmus közeli állapotba![#falbav][#violent][#boxer]
Bár meg tudom érteni, vannak emberek akik olyan jelentéktelen senkik, hogy csak így tudják felhívni magukra a figyelmet.
Autósokban is létezik ez az állatfaj. Éjjelente hallom, ahogy a fojtás nélküli, váltásnál durrogó fostalicskáikkal gyorsulási versenyt rendeznek a várost átszelő főutakon. Azokat sem értem. Biztos bennem van a hiba. [#nemtudom]

OlyFlyer

Az 5-ös nem csendesebb mint a 3-as. Ugyan az a motor csak nagyobb a súlya, és jobban kell erőltetve hajtani. Legalább is ha ugyan azokat hasonlítod össze. 5-ös lassabban megy, lassabban gyorsul, mert nehezebb és nagyobb. Nem jobb, hanem kicsit más.

mex

A kipufogó herélést én sem értem, nem is kerülök tőle "orgazmusközeli" állapotba...[#nyes]
DE!egy gyári V8 hangjában nem találok semmi visszataszítót, SŐÖŐT!!!
Bár nem Neked írtam, de úgy látom ráharaptál...[#eplus2][#eplus2][#eplus2]

keri

V8 önmagában nem hangosabb egy rendes hangtompítóval.

keri

Gondolom azért a zajszigetelése kicsit komolyabb a magasabb kategória miatt.

re8jzm80a

Erre nehéz bármit is mondani. Gyakorlatilag megmagyaráztad hogy rosszabb mert lassabban gyorsul, többet fogyaszt és nehezebb is.
Szerintem te sosem ültél ötös-ben és ezek szerint a BMW-nél sem próbálták ki sosem amit gyártottak.
És a 7-es a legrosszabb mert az a legnehezebb sedan. Jól átverik az embereket hogy a legrosszabbat adják a legdrágábban.
[#conf]
De talán ez így van jól..........

RJancsi

keri már meg is válaszolta. [#t209p6288#]

Egy V8 duruzsolása tényleg nem zavaró, de az OlyFlyer által említett Mustang valószínűleg nem a duruzsoló, hanem az "Én vagyok a kemény csávó, hallja mindneki hogy nekem ilyen autóm van!" kategóriába tartozik.

afjybsise

Volt szerencsém egy C63 AMG-hez, utasként. Az már bőven 10 éves kocsi, 6.3 ccm(majdnem), V8. Abban az a jó, hogy amíg rá nem lépsz a gázra bárki elhiszi, hogy egy akármilyen alapmotoros C osztályban ülsz. Utána viszont megváltoznak a dolgok[#csodalk]

OlyFlyer

De ültem, azt próbáltam először akkor a 330e vétele előtt mert 330e még nem volt nekik.

Nézd meg legalább az adatokat. A 330e 5.8s 0-100 ig az új 5-ös pedig 6.4s. Amikor én vettem az enyémet akkor is így volt, csak akkor még az elektromos hajtása is ugyan az volt, de látom ma már az ötös új aksit kapott, gondolom a motort is cserélték és utána jön a 3-as cseréje, de a hármas akkor is gyorsabb lesz. Ajánlom menj el a ide és vitatkozzál velük inkább.

Én már csütörtök reggel óta ezzel járok, nekem ez a sz@r jó lesz egy darabig. [#nyes]

remrendes

Most akkor rosszabb, vagy lassabb? Nem ugyanaz es nem mindegy.
Az 5-osbol van olyan benzines, ami 3.3sec alatt van 100-on. :)

re8jzm80a

Én soha  nem mondtam hogy az 530e jobban gyorsul mint a 330e.
Te azt írtad hogy az 5-ös hangosabb mert erőltetni kell a motorját és  nem jobb csak más. Erre írtam a válaszom. És ne keseredj el de az ötös mindig halkabb mint a hármas. Mert egy magasabb kategória. Ezért drágább is.
Kár hogy nem tegnap írtad, éppen a márkakereskedésben voltam mert  nekem is van 3db ilyen sz@rom ezért van némi tapasztalatom.

jani300

Valami ilyesmi taligán háborúztok ?  :)
Fos az mind :)

  

afjybsise


mex

Úgy látom ez a példány is háborús övezetből jött..[#nyes]