Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Napelem, napkollektor és szélgenerátor. Technika és készítés

Indította rty42, 2025 szeptember 20, 12:58

Előző téma - Következő téma

PSoft

No akkor, részemről...legyen itt a pont.
Már ami a "kötözködést" illeti.
[#law] (nem félreérteni) [#crazya]

PSoft

Akkor, én is hadd "trollkodjak" kicsit. [#vigyor]

Idéz...az ígértek szerint új megoldás körvonalazódik.
Idéz...másik módszert próbálnak ki, amely a remények szerint akár még hatékonyabb is lehet...
Idéz...azt egyelőre nem tudni, de állítólag...
Idéz...Ami pedig a már pályán levő műholdakat illeti, azok zavaró hatásán már semmi sem segít.

Ígéretek szerint...remények szerint...nem tudni, de állítólag...

Te ebből a cikkből azt olvasod ki, hogy...minden fasza, [#eljen] minden jó, [#eljen] csak így tovább???


keri

Májusban küldték fel az első adagot azóta meg az összes amit indítanak ilyen.

PSoft

Nocsak, nocsak...
Előkerült a...barátod!
(az az...egy szem) [#nyes]

keri

És igen. Te sem tudod mikor kéne abbahagyni a kötözködést, főleg miután pont a te általad is kiemelt részek is ellentmondanak annak az állításnak hogy "tesznek rá"

PSoft

Egy, a mi oldalainkon is fel-fel bukkanó napelemes cég honlapja...

A fejlécük jobb oldalán fent...
IdézEddig   1.759.616   kg   CO2 kibocsátástól óvtuk meg a Földet.

Kicsit hosszabban figyelve, a számlálójuk kb. 3 percenként ugrik automatikusan egy kg-ot.

Amíg ezt írtam, kerek 5 kg CO2-vel lettünk "gazdagabbak".

Boldog, szép jövő! [#eljen]

Motoros

Egy kicsit homályos cikkITT. Ha manuál üzemben volt akkor nem kéne kiirni a márkát mert indiferens, ha viszont be volt kapcsolva az automata pilot akkor meg az egész programot le kellene állítani amig a próbapályákon ki nem hoznak egy tuti darabot, és nem élesben kísérletezni. Így is egyre veszélyesebb üzem az autózás e nélkül is. Persze ez csak a véleményem.

PSoft

No akkor, részemről...legyen itt a pont.
Már ami a "kötözködést" illeti.
[#law] (nem félreérteni) [#crazya]

PSoft

Idéz...amig a próbapályákon ki nem hoznak egy tuti darabot...

Ez is csak az én véleményem de...
Úgy gondolom, az a "tuti darab" még...nagyon sokat várat magára.


keri

Egyetértek. Addig nem kéne más gyártónak sem autót eladnia amíg nem tudnak olyat csinálni, amivel nem lehet balesetet okozni.

Én betiltanám az ABS-t is meg a légzsákot is meg minden ilyesmit. Biztonsági övet esetleg megengedném de nehogy már kötelező legyen, tök veszélyes az is.

PSoft

Nocsak, nocsak...
Előkerült a...barátod!
(az az...egy szem) [#nyes]

keri

Na de az irónián túl.

Kivételesen egyetértek veled [#vigyor]
Teljesen jogos az észrevételed, hogy Tesla esetén egy sajnos hétköznapi balesetből is hírt csinálnak és automatikusan feltételezik hogy az önvezetés okozta, és ez az elfogultság engem valóban bosszant.
Egyrészt ez még mindig egy vezetés támogató rendszer amivel gyakorlatilag minden most eladott autó rendelkezik. Feleségem Renault-jában is alapfelszereltség volt a sávtartó, baleset elkerülő és tempomat.

Másrészt az teljes önvezető rendszerét nem adja ki a Tesla még a nyilvánosságnak, hanem teszteli ahogy te is írtad. Béta teszt folyik, de erre csak válogatott felhasználók kapnak lehetőséget, és aláíratják velük hogy itt bizony jobban kell figyelni a rendszer hibáira mintha maguk vezetnének.
Ahogy Psoft írta, a teljes önvezetés még odébb van pár évvel.

PSoft

Egy, a mi oldalainkon is fel-fel bukkanó napelemes cég honlapja...

A fejlécük jobb oldalán fent...
IdézEddig   1.759.616   kg   CO2 kibocsátástól óvtuk meg a Földet.

Kicsit hosszabban figyelve, a számlálójuk kb. 3 percenként ugrik automatikusan egy kg-ot.

Amíg ezt írtam, kerek 5 kg CO2-vel lettünk "gazdagabbak".

Boldog, szép jövő! [#eljen]