Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Marómotor és szerszámok

Indította gaben, 2024 április 09, 15:57

Előző téma - Következő téma

svejk

Na jó ,de mit csinálsz a C3-assal amig nem éri el az üzemi hőfokot? Sakkozol?
Mert tudtommal a C3-as hidegen "lóg"

bmejdz9nu

Na látjátok... Amit a Balu ír az is igaz meg amit Aszbolit az is... szerintem...
és az adatlapokat kell nézni... és nem kínait venni, hanem ebből a legjobbat. Pl. SKF Explorer... (ez a reklám helye... mert nekem van könyvem... :)

svejk

Írjál már ide egy pontos megjelölést a mélyhornyú labirinttömítésesből légyszi.
Legjobb lenne ha tudnál adatlapot vagy linket a felépítéséről.

bmejdz9nu

Jaj csak szünet tartottam... közbe marok... A BF20-on... mert sose lesz gépem...
Hányas belsővel parancsolod?

dg8n4i8x

Hidegen lóg ez igaz, de ha előfeszíted, mert úgy is elő kell akkor nem lesz gond, és 1-2perc alatt bemelegszik. Mondjuk amíg a machot elindítom betöltöm a gkódot, befogom, az anyagot, hullpontot, állítok stb. be is melegszik...

bmejdz9nu

Villamos előmelegítő? [#nyes]

bmejdz9nu

Svejk elővettem már a katalógust... van különböző kosárral is.. van olyan is aminek a külső peremén van egy horony...van beépített szimmeringes (olajhoz) is... van rozsdamentes is...
Várom az ukászt!

svejk

De ha előfeszítad akkor melegen szorul.
Vagy rugalmasan?
Úgy tudom 60-70 foknál áll be.
Szerintem a C3-at nem ide találták ki, hanem igénytelen helyekre pl. ventillátorok.

dg8n4i8x

Magas fordulatra van a c3 hivatalból ha jól tudom, természetesen az egyik csapágy úszó! Csak rugalmasan tudod jól előfeszíteni, hogy a hökompenzáció meglegyen.

svejk

tipus?
pl. FAG 6204 jóska-pista 23
nekem nincs katalógusom, tudom le lehet tölteni , de így sokkal egyszerűbb lenne.
Az NSK most jön le 2.3 k-val :(

svejk

Oké, előfeszítem rugalmasan.
De mi van ha a Z tengellyel belemegyek 400-zal az anyagba?  
Tudom, másik irányba rugózik, da akkor az alsó enged oldalirányba.

svejk

Ja, beépített szimmeringes olajhoz.

bmejdz9nu

Hányas belső átmérővel???!!!
A szimmeringes kevesebb fordulatot tud de megkeresem a párját majd labirint változatban is...

svejk

mondjuk 12 mm
ilyen az egyik befogóm.
Köszi

bmejdz9nu

12-esből van 21,24,28,30, 32, 37mm külső átmérővel...
Veszek egy közepest... 30mm külső...
Sima mélyhornyú: (semmi nincs benne) Nr:16101 5kN/2,36kN (D/S).. 56.000 rpm olajban, 34.000 rpm zsírban...  
 
Labirint- zárt: (ugyanekkora)
terhelés azonos... 56.000/28.000rpm...16101-2Z
 
Olajtömített (belső egyoldalas szimmering...: külső átmérő itt: 32mm...(nincs kisebb)
7,28kN/3,1kN... (S/D)...14.000 rpm (egy szám csak mert ugye olajban eleve...) Nr. ICOS-D1B801-TN9
 
Ugye itt látni a (beépített) szimmering milyen erőssen visszafogja a fordulatot!
 
Adatlapot fogjak a neten vagy találsz az skf.com-on?