Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Mechanikai ötletek

Indította gaben, 2024 április 09, 15:37

Előző téma - Következő téma

guliver83

Szinte ugyan ilyen a négy sarkában az orsó 600x250 a mérete. Egyenlőre T2,5 szíjtárcsa van rajta, de egyszerű cserélni T5 re is! Olyan 1700mm-től max 1800mm-ig elég lenne.

  

ra8nsmk6w

25mm szélességben afa+18 000ft( Power belt)

guliver83


000000000

Bocs, de ez így komolytalan megoldás.
Helyette két motort tegyél rá, párhuzamosan kötve, így két rövidebb szíj is elég lesz (ami már kapható a szabvány sorban), és megnövekszik az átfogási szög is a jelenlegi kockázatos 90 fokról a duplájára.

ra8nsmk6w


ra8nsmk6w

Omegában min 180 fok

ra8nsmk6w

Pontosabban! a négy orsónál ez nem járható!

guliver83

Közben már át is terveztem!
Csak három szíj lesz és közepén a motor ez van itthon abból csinálom :)

000000000


PSoft

A motor így, mennyit vesz el a tervezett, hasznos "Z"-ből?

Csuhás

Tökéletes, sokkal jobb mint az ezernyi kössünk össze egy motor egy generátorral típusú örökmozgót bemutató videó.

fn47xk7ei

A lendítőkeréknek is hasonló a működési elve azaz a befektetett energiát visszaadni a hajtás felé csak sokkal egyszerűbb és probléma mentesebb mint egy égéstérben elhelyezett rúgónak. A rúgó hamar elfárad , eltörik! Ekkor mi történik a hengerfallal?[#nemtudom](költői kérdés inkább mert persze mindenki tudja a választ). Ami még nagyon fontos a belsőégésű motoroknál az az égéstér alakja!!Ezt totálisan tönkreteszi a rugó! Az égéstér fontossága, meghatározó ténye volta miatt nem tudja háttérbe szorítani más működésű belsőégésű motor az Ottó motort. Pedig nap mint nap adnak be újabb és újabb találmányokat a találmányi hivatalba. A Wankel motor is nagyon frappánsnak tűnik de ott is egyik probléma az égéstér alakja (+ olajfogyasztás is de most azt hanyagoljuk). Szóval szerény véleményem szerint egy újabb naiv hülyeség! De ez csak az én véleménye! Aki akarja csinálja meg mert a saját tapasztalat mindennél fontosabb.[#taps]

fn47xk7ei

De ha már így belemerültem a hozzászólás írásban a mechanikai ötlet témában én inkább egy egyszerűbb ötletet vitatnák meg. Az adok-veszekben feltett hirdetés után érdeklődést mutattak egy ívelő szerkezet tervei után. Én is hasonló cipőben járok jelenleg és kinézetem magamnak egy egyszerű de jól használható ívelőt. Előnyének látom az egyszerű görgő áthelyezést illetve a teljes körön túli méretű anyagok kivételét a készülékből. Ez legalábbis nekem egy gyakorlatiasabb kérdés, téma felvetés. A fényképen látható az általam preferált ívelő szerkezet. Létezhet ettől jobb megoldás is?

fn47xk7ei

Addig vacakoltam a rossz egeremmel míg elfelejtettem a képet hozzátenni a hozzászóláshoz.[#worship]

  

guliver83

A motor olyan helyre esik, hogy nem zavar neki semmi és a magasságát nem befolyásolja!