Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

7ribea2ss

Van egy 7,5 Le- négyütemű Honda klón motorom. Két olaj betöltő nyílás van. Már számtalan videót meg néztem, de csak a baloldaliba töltenek olajat. A másikba is kell gondolom különben minek lenne ott. A motor szinte új mégis sokszori berántásra indul, mit nézzek meg?

remrendes

Nem is hasznaljak a CO2-t, mert nem jobb es feleslegesen draga a levegohoz kepest. A kozel 1000Ft/perc nem tul kifizetodo. Viszont ha "penz es emberelet nem szamit", akkor mukodik.
Masodszorra ranezve, a levego/levego paros is hianyzik a tablazatbol, pedig az sem ritka parositas.

ANTAL GÁBOR

Szia !
Igaz klónokat még nem használtam de az eredeti motorokon is 2 db beöntőnyílás van  .Ezek un beépíthető motorok és a tervezők gondoltak arra hogy beépítés után ne egy eldugott helyre kerüljön a nyílás . ( emlékeim szerint leengedő csavarból is LT14 es négyszög  kettő van . )
 A legegyszerübben egy gumicsővel végrehajtott levegőbefújással magad is meggyőződhetsz hogy igazat írok e. ( belefújsz az egyik betöltöbe ( ronggyal kicsit letömíted)  és nézed hogy köpködi e a másik oldalt az olajat .
Normálisan van egy úszós szintkapcsoló ami ha elfogyna az olaj akkor letiltja a gyújtást .
Ha nehezen indul akkor inkább karburálási gond szokott lenni.  Ha sokáig áll akkor én kiszedem a gyertyát(kat) és a hengerbe egy csepp benzint teszek . (hidegindítóval még sose próbáltam mert amikor kell akkor nincs nálam

TBS-TEAM

A nehéz idulás oka valúszínű, hogy magában indítod nincs a tengelyen semmilyen lendítő tömeg (lendkerék pl:fűnyíronál ez a vágókés).
A kétoldali olajbetöltő beépítés miatti könnyű hozzáférés miatt van, ugyanabba az olajtérbe nyilik.
József

ywathzay

A nehezen indulás oka két okra vezethető vissza:
1.: "klón". Az eredeti Hondák extrém körülmények között is igen stabilan működnek
2. tapasztalatom szerint semmilyen karburátor (még a Honda sem) nem szereti a most forgalmazott etanollal dúsított (ritkított) benzineket, hosszabb- rövidebb állás után lerakódik a benne lévő zöld trutymó, és olyan szintű dugulást okoz, hogy csak alapos ultrahangos tisztítás szokott segíteni. Ezt megelőzendő havi egyszeri beindítás, pár perces járatás javasolt.

Rabb Ferenc

Egy becsületben megöregedett számítógépem XP-je úgy döntött, hogy a Windows-t aktiválni kellene. Kb húsz éve ezt megtettem, és kb tizenöt éve a gép nem látott hálózatot. Most mitől lett ilyen igényes???

Nem tudom aktiválni, mert ahhoz be kellene jelentkeznem az internetre, de azt nem engedi - előbb aktiválni kellene [#falbav]

Azt hiszem, ez a 22-es csapdája. Vagy talán mégsem?

Most konkrétan a SprintLayout 6 hiányzik - de nagyon[#nemtudom]

dezsoe

Próbáld ki a telefonos aktiválást, hátha még működik. Egy raklap számot be kell pötyögni, visszaad egy fél raklapnyit, azt vissza kell írni a számítógépbe. Nem mostanában használtam legutóbb, de ha szerencséd van, akkor még üzemképes.

KoLa

SP3 van rá telepítve?

Rabb Ferenc

A nyolcadik hatos számcsoportnál a telefonom érintőképernyője győzött, többször tévesztett/tévedtem. Ezután nem ismerte el eredetinek a Windowst. Útálom amiben szoftver van[#boxer] de azért köszi a biztatást. Akár jó is lehetett volna...

Rabb Ferenc

Igen, SP3 - ha jól emlékszem sok év távlatából.

TBS-TEAM

KEZD ÚJRA A TELEFONOS AKTIVÁLÁST.
Maximum megkérdi, hogy hány gépen van telepítve akkor a válasz 1 és továbbenged.
Akárhányszor probálkozhatsz.[#kacsint]
József

Rabb Ferenc

Köszönöm mindenkinek a segítséget! A telefonos aktiválás másodjára sikerült. Az programok működnek, de internet még nincs, bár mint azt írtam is - másfél évtized távolságban sem volt, és nem hiányzott erről a gépről.

Köszönöm még egyszer[#worship]

dezsoe


7ribea2ss

Köszönöm mindenkinek a segítséget, ha megjavul jelzem.

ANTAL GÁBOR

Rajtam kívülálló okok miatt jó ideje nem volt alkalmam feltölteni egy 3 cellás Li ion ( 1865 ) ös akku pakkot . Nincs benne elektronikus védelem .Az egyik cella csutkára lemerült

Nem szoktam nagy terhelésre igénybe venni, időnként elektronikát táplálok róla   ( (I= max 50mA)

Kivettem a rossz cellát és nem tudom hogy mit csináljak vele. . Egyszer egy ugyancsak csutkára lemerült cella mechanikai sérülés miatt kigyulladt ( írtam is ide hogy mással ne történjék meg )  Ha leadom egy villanyszerelési boltba akkor szerencsétlen esetben ott is okozhat tüzet.  Nem szeretném egyszerűen a szemétbe dobni mert ott is okozhatok vele gondot . .Szerintem a hulladékudvarok sincsenek tisztában a veszéllyel .  
Kinek mi a javaslata ? hogyan kell korrekten    megszabadulni az ilyenektől ? Érdekes hogy a hulladékudvarokon ( elektronikai bontókban ) nem nagyon van tűz , pedig egy laptopban lévő akkupack is megsérülhet mechanikailag a pakolás során