Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

ecp4rs0md

Sziasztok! Keresek pneumatikában jártas segítőkész kollégát.  Kérem privát jelentkezzen. Köszönöm.

szabo janko

Sziasztok!
Mi a neve és hol lehet kapni nyomtatható ragszható fóliát. Front designerrel tervezett műszer előlap szeretnék nyomtatni.

Szerelő

Itt nézz köröl.
Van lézernyomtatóhoz fém és műanyag valamint tintasugarashoz műanyag alapú.
Arra mundenképpen érdemes figyelni, hogy milyen környezetben lessz használva.
Mindegyik cimkéhez van külön leírás a felhasználhatóságáról.
Max. A4 méretig van.
https://www.avery.hu

szabo janko

Köszönöm a segítséget.

onagy

Egy kis segítségre van szükségem a csatolt képen látható eszköz/gép beazonosításában. Leginkább egy kézzel mozgatható síkköszörűre hasonlít, de akár gyalukés élező is lehet. Az alsó kar elfordításával az asztal jobbra-balra tolható, egyedüli elektromos alkatrész a hajtómotor, az alsó dobozban, egy hosszú szíjjal a köszörűkő tengelyét hajtja.
Mi lehet ez, mi célt szolgált?
O.

    

jani300

Most olvastam ,inverteres generátor benzinmotorral [#nemtudom]
Most ez mi a fene ?
Dobja a net az eladókat ,csak a működéséről nem találtam infót ,eddig .

ANTAL GÁBOR

Szerintem egy nagyfrekis szinkrongenerátor aminek a jelét egyenirányítják és azt követően 50 Hz el szaggatják . ( közbenső egyenáramú körös inverter )
Azért praktikus mert a generátort igen kis méretben lehet elkészíteni.

A tévedés joga fenntartva .. Annó én is gondolkodtam hogy egy komolyabb busz generátor felhasználásával ( áttekercselésével ) kellene egyet csinálni

afjybsise

Szublimációs eljárásban tudok segíteni, szálcsiszolt, tükör alu lapra gyártottunk már adattáblát, de színesben is működik. Nem annyira UV álló, de 160 C°-ig elvileg tart.

RJancsi

A rövid lényege az, hogy a hagyományos áramfejlesztőkben a benzinmotor tengelye direktben hajtja a generátort, az előállított frekvenciát a motor fordulatszáma határozza meg, a feszültséget a generátor gerjesztése. Hirtelen terhelés ráadásakor a motor lelassul, a frekvencia és a feszültség is csökken, és kell egy kis idő mire visszatornásszák magukat.
Ezzel szemben az inverteresekben van egy frekvenciaváltó, ami a generátortól jövő váltóáramot először egyenirányítja majd ebből állandó frekvenciájú közel szinuszjelet állít elő. Legfeljebb feszültségesés következhetne be, de a generátor magasabb feszültséget ad a bemenetre mint a kimeneti és elektronikusan korlátozzák. Így terheléstől függetlenül közel állandó a feszültség és a frekvencia is.

jani300

Köszönöm a hozzászólásokat !
Eszerint olcsó már nagyon az elektronika .
Majd akkor rendelek motorhibásakat :)

RJancsi

Elnézést, mielőtt a villanyászok beszólnak... [#nyes] Váltóáram a MÁV-nál van a villamos váltóhajóműben, az áramfejlesztőkben (és máshol is) váltakozó áram. [#worship]



RJancsi


Szalai György

Akkor ennek a sinus feszültsége is felharmónikusokkal teli?

RJancsi

Remélem egy hozzáértő erre is választ ad. Mindenesetre ezekből is van olcsó kínai és drága európai (még ha Kínában gyártják is) típus. Jó esetben az ár a minőséget is jelzi nem csak a logót....

fisrcxuk3

Ha van jó pár darab 18650  bontott  makita  akkuból litium cellám azt  azt beba..hatom monjduk töltöttségtől függően/függetlenül  egy elem gyüjtő konténerbe ,pl, Auchanban?