Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

PSoft

Egy régebbi megoldás a nyitott csapágyak porvédelmére.
Ha porvédős csapágyra cseréled a régit, a lemez tárcsára nem lesz szükség.

bundyland

Rendben, ebben reménykedtem, köszönöm mindkettőtöknek!

Rabb Ferenc

A (két) porvédő tárcsa vastagsága nem fog hiányozni a tengelyirányú hosszból?

PSoft

Ha egy űrrakéta turbináját pörgeti az a ~50 éves motor, akkor, lehet hogy igen. :(

nyiszi

sziasztok,
Létezik olyan szilárdtest relé ami bont ha vezérlést kap?

remrendes


nyiszi

Olyan szilárdtest relét keresek ami fordítva működik.
230V 30A kéne kapcsolnia.
Vezérlő feszültség nélkül kéne, hogy vezessen.
Vezérlő feszültséget ráadva pedig megszakítania.

remrendes

Van rajta NC kimeneta, csak az arammal lesz gond. Termeszetesen a kinaiaknak van, a kerdes, hogy milyen minosegu.

nyiszi

Köszönöm a egítséget, sajnos hazai forgalmazónál nem találok.

nyiszi

Köszönöm a segítséget.

2f428kduf

Meg lehet oldani akár némi "elektronikával", de egyszerűen egy kis 230AC, vagy olyannal amilyen a nyitó jel: kisrelével, ami akkor ad nyitó áramot amikor nincs vezérlő jel.

nyiszi

Egy PLC vezérelné és ez lenne a leg elegánsabb megoldás.
Ha nem lesz, csak akkor jön a mókolás.
Még nem adom fel.

zip0ji0se

Sziasztok! Vettem egy szalagfűrészt ès a rajt lévő motor vezetékén lévő dugó így van bekötve, mint fényképen jelőltem. Nálam a dugaljzat a saját feliratainak megfelelően van bekötve. Vagyis L1-L2-L3 a fázisok. Ha jól sejtem, akkor ezen a nullára kötött fázist át kell raknom a T1-l jelzetre,hogy nálam is működjön a motor.

  

TBS-TEAM

A motor adattáblájára mi van írva?
Biztos, hogy 3 fázisú a motor?
József

zip0ji0se

Igen. 380/230V. A kapcsolóig jön 4 szàl. Fóld, két fékete és egy kék. Ami elmegy a motorhoz az is 4 szál. Egy föld  egy fekete meg két barna ha jól emlékszem.