Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Kelepeisz Lajos

Tudnátok segíteni, ehhez a fajta tokmányhoz létezik valami kulcs féle, ép a minap kézzel meghúztam a fúószárat, de már csőfogókkal kellet visszalazítanom.
Köszönöm.

  

onagy

Sűrített levegővel alulról megfúvod, felette tartva a kezed, hogy el ne repüljön. Persze, ha alatta a csavar sokkal nehezebb. [#kacsint]
Kérlek ne vedd rossz néven az élcelődést, ezt a kérdést évekkel korábban én is feltettem és a vidám kollégák ezt a tanácsot adták. Látható nyom nélkül nekem még nem sikerült...
O.

Csuhás

Gyártottam hozzá egy kis körmöskulcsot, mert néha megforgott a befogott süllyesztő. Esztergáltam egy illeszkedő gyűrűt, amiből kivágtam egy majdnem félkört, erre hegesztettem egy nyelet, és az elejébe beütöttem egy pöcköt. Egyik kézzel a motor szíjtárcsáját megfogva szoktam a tokmányt nyitni zárni. Igazából nem kell nagyon erős mert kézzel is meg lehetne ennyire húzni, de így azért kényelmesebb.

tibs

Felkészültem midenre.
Tűvel én is próbáltam nem nagy sikerrel.
Kipróbálom sűritett levegővel meg erősebb tűvel és ha nem megy akkor fúróval-maróval vandálul és nyomtatok helyettük újat.
Kösz mindenkinek.

Kelepeisz Lajos

Köszönöm az infót, akkor én is készítek hozzá egy ilyen kulcsot.[#eljen]

sufnituning

Egy erős tömítéskiszedő tűvel nem igaz, hogy nem jönki!

Egyébknt a sűrített levegős kiszedés nem is olyan elvetemült ötlet,
meg kell keresni, ahol a tűvel odalt mrgszúrtad, és ott meg kell fújni,
szerintem ki kell ugrania.

sufnituning

Amúgy, meg nem sok érelmét látom ezeknek a zöld kis biszbaszoknak.
Sok kocsit régebben azért kellett cserélnünk, mert a mozgástól kipattantak ezek a zöld izék és a kocsi és a sín közé kerültek, ezekután fel sem raktuk őket.

De ha megmondamá valaki, hogy mi értelme van ezeknek,
akkor talán én is okosabb leszek.

Rabb Ferenc

Majd ha a kis zsírdugók tele ragadnak fa vagy fém forgáccsal, porral - megtudod miért nem jó ötlet csiszolópasztával kenni a kocsikat

TBS-TEAM

Ha nincs az a "kis zöld bizbasz" akkor a kocsin lévő szenylehuzó nem tudja elvégezni a feladatát és akár 10x hamarabb tönkremegy a kocsi és a sin. [#eplus2]

Sérülésmentesen nem nagyon kivehető.
Lehet kapni.
Alternatíva:
Ragasztópisztoly+melegragasztó.
Műgyanta.
József

sufnituning

Eleve kezdjük ott, hogy elvileg nem kerülhetne kapcsolatba a sín és kocsik
forgáccsal, porral, erre vannak a porvédő harmónikák és redőnyök, de elkerülhetetlen, hogy a sínkocsit szennyeződés érje, ezért a gépet kezelőnek feladata a tisztántartás
sürítet levegővel szóróolajzással.
Egyszerüen nem szabad eljutni odáig,
hogy kialakulhasson szennyződés.

A céhnél ahol dolgoztam, több gondot okoztak a kis dugók, mint egy egy odatévedt forgács.

Láttam mondjuk itt a fórumon olyan gépet, ahol a kocsi tetejéig forgácsban futott, ez a rossz tervezés
eredménye.
Tehát most ne a rosszból induljunk ki.

sufnituning

Evvel sem tudok megbarátkozni, mert a szennylehúzó általában olyan anyagból van, hogy a sínt is elkoptatja ez sem nyert nálam.

Biztosan láttál olyan sínt ami felül ki volt fényesedve.

sufnituning

Sőt van olyan trapézmenetes orsóm, amit a donomit anya kikoptatott
az anyának semmi baja.

sufnituning


KoLa

Beesik a c' forgács az imbuszcsavar,fejébe, de a fele meg kilóg, jön a kocsi a maga szerény, gumi szennylehúzójával...

KoLa

Rákerestem a goglival hogy mi lehet ez a különleges műanyag a "donomit"[#nyes]
Régebben dolomit-ból akartak velem ékszíjtárcsát esztergáltatni, de nem volt csak danamid-om hozzá![#vigyor3]