Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

gtibi

Sziasztok!

Segítségre szorulok, szükségem volna "érintkező pogácsa" -nem tudom milyen néven keressem- jelfogókban, kapcsolókban biztosítja a kontaktot. Szegecselhető kivitelben keresnék, ~2-3 mm átmérőben, már az is nagy segítség volna, ha valaki megmondaná a pontos angol nevét.

Köszönöm: GT

RJancsi

Mi annyiban másképp csináltuk, hogy pont az ellenkező irányban alakítottuk ki a vájatokat. A csipesz ferde végére meg felragasztottunk egy lécdarabot így volt markolata is a pisztolynak. Elnézést a "Móricka" rajzért, hirtelenjében ennyire futotta... [#papakacsint]

  

xg2w6ib9x

Kb. 8 hozzászólással ezelőtt történt egy diszkrét utalás, arra, hogy ez nem a legmegfelelőbb topic, arra hogy a csúzlikról, íjakról, várromokról meg turisztikáról kellene diskurálgatni.

Lehet, hogy csak nekem tűnt fel....[#confused]

jani300

Már megint nem figyeltem eléggé .
Kuplungtárcsa cserének indult egy dolog .
Lejött a váltó ,kiderült hogy lődörög a nyelestengely ,olajos a kuplung
Ok ismerős bontós ad egy váltót , felraktam , eddig ok .
Na de a szépség 10x10 négyszögkulcs kell a leeresztő , töltő csavarokhoz ,reszeltem 8,8 as M12 es csavarból ,jó is lett .
A cserélt váltót nem néztem meg felrakás előtt és ugye abban elcseszték vágóval a beöntő nívó dugót , nem bírom kivenni most már .
És akkor a kérdés :
Megpróbálhatok CO val hozzáhegeszteni valamit ahhoz a kúpos dugóhoz ?
Aluöntvény a váltó ,vas benne a kúpos dugó
Lent egyszerűbb lett volna , nem tudom sérülhet olvadhat e az aluöntvény a hegesztéstől ?
Suzuki swift 1,3 egyébként .
De kinéztem ,már egy kupakot a váltó tetején ,a rosszról  . le is vettem elvileg nem esaett se szét se be semmi .
Lehet betöltöm ott az olajat ,
Most már a munka is annyi legalább mint a bontott váltó ,le nem venném mégegyszer semmiképen .

Kisamotors

Az a nívócsavar mindig szétmegy. Nyugodtan hegessz bele egy nagyobb anyát, nem lesz baja az öntvénynek, simán elvezeti a hőt. Benne is hagyhatod természetesen, legközelebb könnyebb ki-be szerelgetni.
Felül a lélegző csövön is be lehet tölteni, de lényegesen macerásabb.

jani300

ÖREG SUZUKI SWIFT . 1,3 ELOSZTÓS MOTORRAL .
A kulissza tengely felett a váltón van egy kupak négy hatos csavarral , azt néztem ki a rossz váltón levettem ott simán be tudom tölteni ,úgy látom nem esik ott szét semmi .
Hát így rajta ,bajos már a hegesztés azért is kérdeztem .
Én kivettem simán a másik váltóból a dugókat .
Jó lenne egy megerősítés hogy tényleg simán levehető az a kupak :)
Ha valami beleesik ,hát megőrülök már :)

KoLa

Mintha úgy indult volna hogy csúzlit szeretnék készíteni az unokámnak!
Aztán meg kérték még a ruhacsipeszből készült kilövő rajzát, leírását is.
Mi a probléma?

Kisamotors

Úgy rémlik, ha üresben van simán kihúzható, legfeljebb elszakad a tömítés, de szétesni nem fog semmi. Néha úgy sem árt ott 1-2 dolgot újrazsírozni.

Viszont van ott egy vékony, gumicsőbe végződő lélegző furat, ott is fel lehet tölteni, de eltart egy darabig, mire belefolyik. Télen be szoktam dobni az olajat forró vízbe, vagy a mikróba (fel ne fújja magát! :) ) így hígul.

jani300

Szia !  Köszönöm a bíztatást , kivettem a betöltő csavart !
Felpötyögettem a peremét , utána raktam rá bütyköt .
Svédfogóval egész könnyen kijött .
Este mégegyszer begyújtottam kár lett volna hagyni veszni a meleget :) Megint éjszakás vagyok :)
Egyébként nem rég volt vizsgán és már tönkre is ment a kormánymű axiál csuklója . :) De a kaszni az nem lukas      
 ! :)
Nem szeretem már a kihívást , régen szinte csak azt csináltam amivel más nem bírt , de talán beleuntam ?
Jobb az hogy nem piszkáltam bele a váltóba , majd holnap kiderül hogyan muzsikál a bontott váltó .
A kuplungban új minden . [#integet2]

xg2w6ib9x

Szerintem érted te, hogy mi a probléma.


designr

Nem lehet hogy ezek gyárilag egy fokozatmentes fordulatszám szabályzó ottmaradt tárcsái?

Gyula65

Variátorhajtás maradvány!
Üdv!

fn47xk7ei

Nekem is a PIV hajtómű tárcsái jutottak eszembe a képek láttán.

fn47xk7ei

Még a 130W-os motor témához, no nem vita indítónak szánom. Régi 130W-os egyfázisú 1440-es fordulatú motor vs. újabb típusú 550 W-os 3 fázisú 900-as fordulatú villanymotor.