Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

svejk

A teljesítmény még csak-csak, de vajon hogy állnak az áramarányok?
Talán látszanak/mérhetőek a vezetékek átmérői.

Szalai György

Teljesítmény a vasmag keresztmetszet függvénye.

jani300

A két külön tekercses oldalt párhuzamosan kötném , 230ra .
A 400 voltot meg úgyis csak sorosan tudja .
A másik oldal az egyértelmű .
A sacc /kb t leírtam ,csak hát jó lenne a konkrét gyári ajánlás , a teljesítményre .

jani300

50/vaskeresztmetszet , azzal tuti nem sokal be az ember .
Node a mai világban ? 400 W jó ha belefér egy hegesztőgép vasába ...[#csodalk]. A Mikró (MOT) 1KVA es vasáról inkább említést sem tennék .
Ok hogy ott a "BI" mint varázspálca , de az más világ , nem az én világom .
A 0,8 T is nagyon maradi lehet már .
De köszönöm mindkét hozzászólást !

jani300

50/vaskeresztmetszet , azzal tuti nem sokal be az ember .

Ja de ez a voltonkénti menetszámra vonatkozoik ...
A teljesítmény a vasmag négyzete ...
Hát bevallom egy magánüzenetben hívta fel rá a figyelmemet egy fórumtárs .
Az már akár lényegtelen hogy tudtam e ,és csak elírtam , nem is mentegetőzöm ,de köszönöm annak ki felhívta rá a figyelmem .

jani300

Hát akkor találgatok ...
A teljes E lemez szélesség 180 mm
A pakett vastagság 150
Az E lemez méretét harmadolva 60 jönne ki . De mivel nem tudom biztosan megmérni ,legyen 50 milliméter a középső oszlop .
Vaskeresztmetszet 5x15 cm (becsülve) -75 cm négyzet .
Hát ez így bőven adna 5Kva -t .
Ha tévednék szívesen veszem a kritikát !

  

svejk

No és milyen vastagból van tekerve van 0-150-190-230-as tekercs?

jani300

Igen ,ez a tíz pontos kérdés , de nincs itt a trafó .
Délután beugrottunk pár fénykép erejéig , holnap majd megnézem , ha egyáltalán az eredeti huzal van kivezetve .
Egyébként ez ugyan azt tudná mint a beöntöttek annó , csak ezekből nem jutott akkor , ezt úgy mentettem miután szétpakolták .
Meg majdnem mindben a kiöntöttek voltak .

TBS-TEAM

Signal transzformátor méretek [#vigyor0]
Ebből a méretekből elég jól megsaccolhatod a teljesítményét.
József

jani300

HPI-17* 7.06 (179.3) 5.89 (149.7) 6.10 (154.9) 6.03 (153.2) 5.50 (139.7) 4.48 (113.3) 38.50 (17.50)
Ez akár stimmelne is vasméretnek , csak a pakett vastagsága jóval kisebb .

vjxy4wmi

Kedves Fórumtársak!
Kérlek szépen ajánljatok olyan egyszerű, szabad szoftvert, ami DXF-ből eszterga G-kódot generál a MACH3-nak. Persze szerencsés lenne, ha menetet is tudna vágni... CAMBAM szoftverem van, nagyszerű, csodálatos, de az esztergarésze kidolgozatlan

A FUSION360 tetszik, de az évi 150-200 eFt bérleti díj kicsit sok játszani...

Mi a megoldás?

Köszönöm szépen; Tambi

jani300

Megmértem , 10 széles fazonhuzal .
A vastagságához nehéz hozzáférni kb 0,8-1 lehet .

robicnc

Sziasztok,

Asszinkron motornál a csapágy és a pajzs közt szokott lenne, egy "hullámos alátét". (Bocsánat a megnevezésért :) )

Ennek mi a pontos szerepe? Távtartó? vagy a "kottyanást" csillapítja?

Mekkora bűn ha kimarad?

Illetve merre lehet ilyet kapni?
Esetleg mi a rendes szép neve.

Köszi a segítséget.

TBS-TEAM

József

onagy

Kíváncsiságból megnéztem a szakirodalmat ékes anyanyelvünkön: A hullámos rugós alátéteket általában kis elmozdulással bíró tengelyirányú terhelések esetén használják, ahol kis hely áll rendelkezésre. Tipikus példa a golyóscsapágyak tengelyirányú terhelése.
Ilyenkor döbbenek rá, mennyivel jobb gépésznek lenni mint villamosnak. Egy mondatban benne van minden.