Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Devecz Miklós

Ha csak áttételt akarsz számolni, akkor egyik fogszám osztva a másik fogszámmal, és már meg is van az áttétel. [#wave]

VViktor

Szia. Köszönöm ,és ezen a vackon melyik furat a P? :D

svejk

Két "P"-bemenet van az egyik vakdugózva van.
Ergo a két 90-fokkal egymás mellett levő a "P", a felső egyedülálló meg a visszafolyó ág a tankba.

VViktor

Szia. Köszi.Akkor nagyjából megvan ;)

svejk


VViktor

Ez az,köszi István.Mit össze nem kerestem ezt :S  Ha jól értelmezem,akkor ha szembe van velem, a jobb és bal oldalán van a P azaz "be" ág szemből az alsó a vakdugós a kimenő ág,és a felső a visszafolyó ?

svejk

Ez nyomáshatároló, itt csak a bemeneti P (pressure) és a kimeneti T (tank) csatlakozó van.

A levakolt ugyan az mint a P bemenet, ide lehet egyébként pl. nyomásmérőt kötni, de használhatod bemenetként is ha a csövezés úgy adja.

Vagy három luk' és plusz egy levakolt van rajta? Nem tudom a Te kezedben van...

svejk

Aha, látom a P-n gyakorlatilag átlátsz a két oldal közt ugye? Vagy legalább is át tudsz fújni.

VViktor

Telefonos segítséget köszönöm,megfejtettük végre :)

m3a80tums

Sziasztok!

Szükségem lenne egy m14-es belső menettel rendelkező tokmányra, vagy szintén ilyen, belső menetes patronos befogóra, 6mm-es patronnal. Van egy régi b&d sarokcsiszolóm, annak még m10-es a tengelyvége, arra egy fúrógéptokmányt szerelve tudok csapos kővel csiszolgatni. Az újabb szerzeményű sarokcsiszolóim már mind m14-es menetűek, jó lenne, ha az akkumulátorosra is tudnék szerelni csapos követ, néha szükség van rá, amikor igen messze a konnektor :) Az is bőven elég lenne, ha valaki vállalná egy tokmány megesztergálását ilyen méretű menettel.


smalla

nem jó neked egy olyan menetes betét, ami kívülről m14 belülről meg M10 ? Ezt rácsavarod a kis gépre, s tudod hajtani a nagyobbnak az eszközeit. Vagy pont fordítva kellene? Melyik az akkus és melyik nem az nem derül ki.

de valószínűleg egyszerűbb egy menetes darabot megfaragni, mint egy tokmányt. Nekem ugyan van tokmányom (nem fúróra való) M14x1-es menettel, de ha azt megforgatnám 14K RPM-re, szerintem szétszállna a világ 4 égtája felé.

MoparMan

számold ki gyorsan, hogy mennyi falvastagság maradna és azt szívesen forgatnád-e bármilyen fordulaton is, főleg ha figyelembe vesszük a sugár irányú terhelést köszörüléskor [#conf]

D.Laci

Lépcsős kialakításnál nem nagy szerepe van az átmérőknek.
Igaz, hogy a hosszát minél rövidebbre kel készíteni, de maradjon azért anyag.

smalla

Elméletileg Az M14 legkisebb átmérője nem lehet kevesebb mint 11.546mm, Az M10 legnagyobb átmérője pedig 10.24mm, tehát marad legrosszabb esetben 0,653mm falvastagság. (ha mindkét menet a kedvezőtlen irányban van a határértékre szabva.) ideális esetben 11.797mm és 10mm, ami 0.8985mm falvastagságot eredményez. Ez korántsem reménytelen. Ha nem bilivasból csinálja az ember, akkor simán jó tud lenni.

Szerintem.