Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Csuhás

Néhány szivattyú alapján mondom, hogy menetest még nem láttam. Olyan volt ahol kúpra egy hatos vékony anya fogta fel a lapátot.

vadember

Bocsi, de miért írod az összes igekötőt szisztematikusan külön az igétől? Engem Manyika néni nem engedett volna az ötödik osztályba továbbmenni ha ilyet írok le akár csak egyszer is. Vagy, 40 évvel ezelőtt ez még számított, most pedig már nem?

kxaxi8zfe

Nem tudom,valamiért sűrűn rájár az ujjam a space gombra. [#vigyor2]

ndpkrup8z


PSoft

"Az IC eldurrant."

No, itt már azért, összemosódtak a dolgok!:)

kxaxi8zfe

De ráérnek a nyugdíjasok. [#nevetes1]

hostya

Azért néha(napján) az adatlapod kitöltésére is "rájárhatna" az ujjad...

jsugc4fsx


KoLa

Ha van rá lehetőséged akkor, meg kell melegíteni, és akkor már minden másképpen lesz, hőtágulásos mozgások, dzsuva kiégés, de sokszor a kémiai csavarlazítók is segítenek, az ütögetés ilyenkor sokat segít, ha a megfelelő helyre kapja a koppintásokat!
Nem szabad a külső átmérőről lehúzózni hidegen!
Ha, rá tudsz tenni egy lehúzót, és megmelegíted a tárcsát akkor kis előfeszítés után üsd meg a lehúzó csavarját tengely irányban, és lazul.
Miből van? alu vagy öntvény.

kxaxi8zfe

Kivan töltve,csak nem minden látható.
Rögtön módosítok rajta.

bundyland

Igen van, egy gázforrasztó. Aluminium ott minden, kivéve persze a tengelyt. Az a baj hogy ütni szerintem majd csak akkor lehet ha a motort szétszedem, mert annak a háza odafogja az egészet így ha a tengely végére koppintanék azzal a motor csapágyakat is ütném.
Csapágylehúzó nemigen fér alá. De amint lesz egy kis időm
akkor az itt ajánlottak fényében türelmesen megvizsgálom mégegyszer.
Köszönet a válaszokért!

Szalai György

Azt hiszem, erre szokták mondani, hogy: Fene aki megeszi.
Nekem eddigi életem során egyetlen acéltengelyről kellett leoperálnom a rárohadt aluöntvény ventillátort.
Csak többszöri melegítés-hűtés után sikerült óvatosan lehúznom. Kocogtatni, feszíteni nem nagyon mertem, mert a lapátkerék nagyon törékeny.
Leszedés után, a tengely és a kerékfurat kapcsolatának szélső sávján jól látható volt a kontaktkorrózió határozott nyoma. Ezért a tisztítás, felcsiszolás utáni összeszerelés már csapágyragasztóval történt.
Hézagkitöltő és bár elektromosan nem minősített szigetelés, mégsem fémes kontaktus.
Az alumíniumot az acéllal, hosszú távra, nem is ajánlatos korrózióvédelem nélkül összeépíteni, mert a köztük lévő elektromos potenciálkülönbség valahol 1,25V környékén van.
De hát ez kit érdekel.

Csuhás

Ékeld alá feszesre a járókereket körbe minél több helyen, majd melegítsd, és egy puha végű dórnival üss a tengely végre. Az egész rendszernek van pár tizedes kotyogása, az pedig elég hogy megmozduljon a tárcsa.

gaben

Sziasztok,

kis segítséget kérnék.
Hogyan lehet .igs kiterjesztésű fájlból .dxf-et vagy .dwg-t varázsolni?
Neten nézegettem egy darabig, de nem sikerült egyikkel sem boldogulnom.
Csak emiatt szoftvert sem akarnék letölteni ha nem muszáj.

köszi, Gábor[#wave]

guliver83

Ha küldesz egy olyan fájlt meg tudom nézni ha gondolod.