Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Mi és hogyan működik

Indította gaben, 2024 április 09, 15:32

Előző téma - Következő téma

000000000

A Strigon Me 250 olajszivattyú újra életre kelt és működik!
Nem volt egyszerű menet!

Miután kivettem az egész váltóházat majd kicseréltem  a szimeringet, új szivattyú fedelet esztergáltam, letömítettem,  összeraktam aztán indítás és semmi![#conf]
Már azt hittem kikoptak a lapátok és azért nem viszi, talán felesleges volt az egész szerelés...[#falbav][#falbav]
Aztán észrevettem, ha forgásirányt váltok a géppel apró buborékok jelennek meg az olajkádba, vagyis ha levegőzik, akkor olajat is vinnie kéne!?
Talán azért nem kapja fel az olajat mert az egész rendszer üres levegős!? [#heureka] Eszembe jutott az a kis tartály, amibe a mágnes van, feltöltöm olajjal így fentről vissza folyik le az olajszivattyú felé még egy kis sűrített levegővel rásegítettem aztán ráindítottam és láss csodát akkor nyomással jött fel az olaj mintha egy kisebb olajfúró kút a gépre lenne csatlakoztatva.[#vigyor2]

A tanulság, hogy  a sok állás miatt vissza ejtheti idővel az olajat amiből a legtöbben azt hiszik, hogy rossz a szivattyú de valószínűleg semmi baja nem volt csak annyi ,hogy levegős lett a rendszer. A mellékelt képen az a minimális olajfolyást úgy értem el, hogy kézzel hajtottam a szíjat és még így is felhozta beindítani nem akartam, mert nyitott szerelőnyilásnál beterített volna mindent az olaj.[#eljen]

    

zozo


000000000


x5izpkum

Fólia érintkezőket hogyan lehetne javítani? valakinek esetleg van erre megoldása? (nem forrasztható, fémgőzölt, ha jól látom) Én ragasztanék rá réz vagy alu csíkokat, de ehhez olyan ragasztó kellene, ami vezeti az áramot. 8ha van ilyen valakinek, akkor vevő vagyok rá)

  

s7manbs8

Valami ezüstös vezető cucc az létezik 3D nyomtatni is szoktak vele, ilyen gomb érzékelőnek biztos elmegy, valami pár kOhm valamekkora hosszúség belőle, tehát nem olyan, mint a réz azért de ilyenre szerintem pont jó lehet.

https://www.google.hu/search?q=3d+printing+silver+ink&oq=3d+printing+silver&aqs=chrome.3.69i57j0l5.7238j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

s7manbs8

Vagy esetleg grafit/szénport beragasztózol és azt rákened valahogy.

somma

Egy a lehetséges sok-sok megoldás közül:
Vezetőfólia javító

Csuhás

Hajlékony nyák darabból marass vagy faragj ki egy érintkezősort, majd vékony huzallal kösd be az eredeti fólia csíkjaira. ( Ami szerintem forrasztható, ha mégsem akkor a huzalokat vezető ragasztóval rögzítsd. ) Majd oldd meg azt a problémát ( hajlítás, rezgés, korrózió stb ) amitől az eredeti tönkrement.

rotaryfun

Ha a hossza megengedi akkor én levágnék 1-2 mm -t abból a részből ahonnan lekopott a fólia, így az a rész csúszik be a foglalatba amin még van fém.

x5izpkum

Kösz, ez lesz a jó megoldás! Már rendelem is a cuccot.

PSoft

A "régebbiek", biztos kapásból mondják mi ez.:)

Segítsetek már...
Annyit tudok róla, ami a képeken van.
Mi a töltete ennek a szűrőnek?
Légellenállása, szinte semmi...
Cigifüstöt átfújva rajta, látszatra nincs a kilépő levegőben semmi a füstből.
A "kupakos" végén benézve, valamilyen keményebb, szűrőpapírt látni,és talán a másik kilépő oldalon is, mintha lenne.
No de, mi van közötte?

Csak ötlet...
Ha a lézertől jövő, füstös/szagos/koromszemcsés? levegőt átnyomatnám rajta(rajtuk), milyen gyorsan "tömődne el, vagy telítődne" a töltet?
(lehet, szétveszek egyet, tüzetesebb belső vizsgálatra):)

          

designr

Szerintem aktív szén van benne..

happisusu

Jelen
Jelentem ez egy összfegyvernemi 34.M tipusú gázálarc szűrőbetétje
Vegyileg kezelt aktív szén, így a cián, és arzén tartalmú harci gázok ellen is védve volt a honvéd, határőr.

PSoft

Köszönöm, pihenj.:)

Mi utal a fotókon az általad írtakra?

svejk

Gyanítom valami olyan dolog, mint hogy Te is felismered 5 méterről széllel szemben is pl. a KK nullás mágneskapcsolót :)