Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Elektronika

Indította gaben, 2025 február 03, 18:18

Előző téma - Következő téma

ajpwg6jrn

Ha csak tesztelni akarsz, akkor egy C16-os kismegszakítóval védett hálózatnak ezt simán el kell bírnia indítani.
Utána meg kiderül hogy terhelés alatt hogy viselkedik.

mex

A zavarszűrő egység cseréje nem biztos, hogy javulást eredményez, de nem is árthat,lehet, hogy már kapacitásszegény.
Ami valószínűbb: kefék túlzott kopása,gyenge rúgónyomás, és a kommutátor elszennyeződése.  Ha erőteljesen melegszik is, akkor menetzárlat is lehet.

onagy

A terminológiával nem vagyok teljesen tisztában, mit takar a "Mikázni kell a kommutátort"?
O.

TBS-TEAM

Hirtelen egy video a Mikázás-ról

A szegmensek közötti szigetelés tisztítása mélyítése.
József

mex

Ilyen kis motornál elég, ha egy csavarhúzó pengéjét kissé megköszörülve a kommutátor szeletek közt párszor végighúzod...

TROMF22

Köszönöm a javaslatokat, ([#2348@mex] , [#3344@TBS-TEAM] )
ezeket korában már igyekeztem megtenni.
A kefék alig kopottak, a rugó a gyári, a tekercseket kimértem, nem tapasztaltam rendellenességet.

Azt reméltem, hogy legalább a kefeszikrázás csökken.
De összerakás után a helyzet változatlan volt.
Így félre tettem.

A lenti hozzászólás miatt vetődött fel bennem a kondi gyanúja.

    

TROMF22

Most hogy újra előszedtem, mintha üresjáratban is ingadozna a fordulatszáma. A hangja legalábbis erre utal.
A kefeszikrázás meg majdnem ilyen mint a régi fotón.

Mégis forgórész gond lenne? Akkor tényleg kuka.

  

onagy

Köszönöm, ma is tanultam valamit. A zümmögő izé a bácsi kezében egy általános célú oszcilláló szerszám, mint a Fein vagy mint amivel a gipszet vágják le az ember lábáról?
O.

TBS-TEAM

Ha a kommutátor üt ilyen nagy fordulaton elüti a szénkefét és ívkisülés látható folyamatosan.
Az ütés akár a csapágyak miatt is lehet.
József

TROMF22

No, ez egy újabb szempont.
A végén addig bosszant ez a kis kütyü, hogy ismét szétszedem.

Egyedüli jó tulajdonsága, hogy legalább nem melegszik.
Ez még ad valami reményt ...

mex

A zavarszűrő cserét azért még meg kellene ejteni.
Tud azért az is fejtörést okozni...
A képen látható túlterhelés miatt ment tönkre, egy idő után oldott a fi relé.

    

eristoff

Sziasztok..

Tud valaki segíteni abban,hogyan tudnám életre kelteni ezt a szerver tápot?Vagyis mit kell hozzá tenni,hogy induljon egymagában is.

Előre is köszönom a segítséget.

      

rngfzb0gg

Sziasztok!

Laikus vagyok a témában. Mi kell
még ahhoz, hogy egy kézi kerékkel tudjak mozgatni oda-vissza egy lineáris aktuátort?
Van egy régi marógépem amin a fordulatot variátoros szíjhajtással lehet(ne) állítani. Van tekerős hidraulika munkahenger ami nyomja az olajat meg egy másik ami a tárcsát nyomja az olaj ellenében. Egyedi gyártású mindkettő és sajnos mindkettő folyik, nem sikerült a javításuk, ezeket szeretném ezzel kiváltani.

bbalazs

Az első képen levő kivezetések feliratai nem segítenek?

eristoff

Hello..

Milyen feliratra gondolsz pontosan?