Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

ArtCam & Relief marás

Indította gaben, 2025 február 03, 18:10

Előző téma - Következő téma

7tvkg55i0

Nem tudom mi a szakzsargon.
Van mondjuk egy piramis ( kész darabként ) ez vectorban (2D) négyzetek egymásban. Attól lesz "piramis" marás után hogy eltérő a marás mélység.
Kijelölöm egymás után a négyzeteket akkor lesz mondjuk 10 külön marópályám , ezt "összeadom" ( az ikon 4db kis kocka csíkozva és + jel ) és lesz egy .tap fájlom . Ami megszakítás nélkül kimarja nekem a "piramist". ( egy gömb esetében ugyanez ,és sokkal gyorsabb mint a 3D , többségében plexit és MDF-et vagy egyéb fát marok, kis simítás és kész is van )

7tvkg55i0

Csak holnap tudok , már nem vagyok a műhelyben. De fényképet mindjárt keresek.

se6a9e636

Akkor én is félre értettem!

se6a9e636


7tvkg55i0


7tvkg55i0


7tvkg55i0


7tvkg55i0

Az első képen látszik hogy mekkora lépcsőkből lett marva.  
Ennyi kört egyesével kimarni ,sose lenne kész...

se6a9e636

Igen elég sokáig tartana.Én azt hittem a progid nem jó.Én is magamtól tanulgattam illetve tanulgatm.De esetleg nagyobb maró nagyobb fogás és teljes simítás nem lenne egyszerübb?Csak kérdezem.Ha lesz holnap egy rajzod akkor küld már el légyszi,megnézném én is majd.

7tvkg55i0

Ez átm.8-as maróval készült.  
A teljes simítás végeláthatatlan ideig tartana ( szerintem ). Nálam sajnos mindig kapkodás van , autó nélkül senki sem szeret lenni...
( és általában van mindenen valamilyen bevonat , fényezés , bőr stb. felesleges szebb felület, egy ilyet max. 10 perc alatt bőr alá csiszolok , fényezésnél pedig úgyis szórozni kell )

7tvkg55i0


7tvkg55i0


7tvkg55i0


7tvkg55i0


7tvkg55i0

Itt látszik a teljes folyamat.