Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Hagyományos forgácsológépek

Indította D.Laci, 2024 október 25, 08:56

Előző téma - Következő téma

ypcjgjbma

Felteszem ide a Strigon ME-MF 1000-es gyorsjáratként kuplung méretezett rajzát.

      

remrendes

Nem tudja veletlen valaki, hogy az E400M miben mas, mint az E400? Az lattam, hogy nem 2 "labon" all, hanem teljesen tomor a kozepe.
Ma neztem egyet, nincs annyira rossza allapotban, mint amit a cegnel nyuzunk.

drehás

Hát az amit mondtál!
Teli ágyas-nak mondják.Nehezebb.de stabilabb is .

remrendes

Jah, hogy csak ennyi. :) Igazabol mas nem nem volt feltuno kivulrol. Koszonom.

bundyland

Abban nem más a hajtás ?
Mintha állandó hajtás lenne és kuplungal kapcsolná.

dig2r7b0g

Kb. 600 kg plusz súly, elektromos alsó kuplungos, tehát a főmotor mindig forog,irány váltás a kuplungok dolga.

ecp4rs0md

Szia! Egy kereskedővel beszéltem nemrég és azt mondta,hogy az edzett ágyas ami teli talpas[#nemtudom] a többi puha, de nem tudom mi az igazság.

bundyland

Nem tudod véletlenül a kuplungok típusát ?

remrendes

Korahoz kepest nem annyira rossz.

  

remrendes

2200kg az 1000-es csucstavos.

mma6fim4

120ezer volt az indukciós edzés és a köszörülés. A rossz hír, hogy ez 10éve volt. Most nem tudom mennyi, de 06203234985. El is megy érte, és helybe viszi. Megbízhatsz az úrban. Rendkívül tapasztalt, és nagyon sok gépet csinált.
Bronzlapon csúszik a szán, így 10év óta még ma sem kúpol egyáltalán.

dig2r7b0g

Ha jól emlékszem NDK-s kuplungok voltak benne, de akitől vettem azt mondta van a piacon bőven, gyanítom standard méret.Másik dolog: szvsz nincs telitalpas E-400-as edzett ágyas kivitelben.A későbbi gyártású, hengergörgős főorsó csapággyal szerelt típus volt talán edzett ágyas, de lehet, hogy inkább a gyártás vége fele gyártottak csak ilyet.

vadember

A bronzlemezzel pótoltad a szán magasságcsökkenését? Mivel rögzítetted a szánhoz? Össze lett hántolva a két felület?

mma6fim4

A szán nem lett felköszörülve. Maradt kopottan. Levágtam az 1mm-es bronzlapokat, a szánt bekentem Diamant fémragasztóval, rátetettem a ragasztós felületre a lapokat, és ráültettem a felköszörül ágyra. Megszáradt és ámen. Két gépet újítottam fel akkoriban egyszerre. Mindkettő így készült. Az egyik 10éve folyamatos használatban van. Én sem nagyon akartam elhinni, de azt mondja az esztergályosom, hogy higgyem el, még ma sem kúpol egyáltalán.

6rk75uezn

Rég megakartam csinállni ezt a kis feliratot :) ma sor került rá ;)