Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Hagyományos forgácsológépek

Indította D.Laci, 2024 október 25, 08:56

Előző téma - Következő téma

nonopapa

Üdv Józsi Bátyám.
Olvastam a mailt,válaszoltam.
Norbi

4ep4jzk7b

Szia ! akkor törlöm a posztot :) [#vigyor4]

üdv : öreg

4ep4jzk7b

ok ! Törlöm a bejegyzést  !

Üdv : öreg

J-Steel

Bejegyzést nem lehet törölni. Vagy igen?

PSoft

Nem jól tudod, lehet!
A fórumgazda, bármikor tudja törölni.:)

Felhasználóként, csak jelölhetsz törlésre postot.
Ha összejön tíz jelölés, természetesen tíz felhasználótól, a post automatikusan törlődik.

bagesz81

A motorok Bautz HY-200-3450-700A8 Léptetőmotor, 7A, 80V, 4,9NM. Cart fórumtárstól vettem őket. Egyelőre a maróm vezérlőjére kötöttem rá, ami cncpartos pico-drive, ami csak 3,5A, és 36V van rákötve. Tényleg! Nincs valakinek 5-7 amperos vezérlőjv eladó?

4ep4jzk7b

Sziasztok ! Nonopapának írt üzeneteim

kérem törölni . már nem esedékes , mail- ben megoldódott

köszönöm

dezso74

Sziasztok Fórumtársak!

Lenne egy, olyan kérdésem, hogy közületek valaki újított-e már fel lakatanyát?
Van egy esztergám és bronzból van két félből a lakatanya. van még anyag, amibe azt gondoltam megmélyíteném marógépen a menet részt és a fölösleget lemunkálnám ( a kopott részét.)

Csuhás

Működhet a dolog. Magam készítenék/vennék egy bronz anyát, lemunkálnám "H" keresztmetszetűre ( karcsú henger két peremmel ) majd a felbővített eredeti lakatanyába beforrasztanám lágyforrasztással, végül kettéfűrészelném.

dezso74

:-) Küldök majd képet, csak a telóm kamerája eltörött.
Ez talán még elbírja a menetjavítást, de van egy E400-as gépem, annak is elkopott, mert nem takarították ki a forgácsot a menetek közül és a menet egy harmada dolgozott :-( Az viszont öntvényből van, ahogy nézegetem.

dezso74

Az előbbi hozzászólást Neked írtam volna. Köszönöm az ötletet :-)

remrendes

Hogy futna ugy a szalag?
Ha meg dontve lenne, hogy vagnal felbe egy 6m-es szal anyagot?

Csuhás


Csuhás

Vagy itt az a megoldás amit javasoltam, csak én forrasztanám ragasztás helyett: Lakatanya javítás

000000000

Volt egy ilyen teszt ahol két kb 30mm átmérőjű darabot ragasztottak össze és egy Wartburgot emeltek fel így.
Aztán ezt az emelést jó pár éve megismételték egy 2-es Golffal ugyanazzal a két összeragasztott darabbal.
A kettő teszt között eltelt 20-25 év és a ragasztás ugyanúgy megtartotta.    
Nem kell leírni a ragasztókat !
Autóiparban egyre több helyen ragasztással váltják ki a karosszériaelemek rögzítését, mert törésteszteken bebizonyosodott erősebb mint a csavarozás  és a ponthegesztés !