Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Fusion 360

Indította gaben, 2024 április 09, 16:50

Előző téma - Következő téma

Földi Péter

Igazad lehet, valószínűleg helyrehozták a hibát. Sajnos én ezt nem láthatom :( , mert 2 hete nem megy a gépemen egyáltalán. Anyu gépén meg nem merek frissíteni. Töröltem az .xml-t, de ismét csak az Error Report-ig jut el. Ezt követően, mintha ez olyan jó poén lenne :), szó nélkül ki

No, meg is nézem Fiam gépén is. Esetleg generálok egy új account-ot, hátha a statikus IP cím nem probléma és nem allergiás rá a szerverük. Galád módon, a tűzfalamat leállítom arra az 1 percre, amíg bejelentkezem, kerül amibe kerül. Már semmi ötletem nem maradt.

Köszi!!!

vjanos

Probáld meg ezt esetleg: Clean uninstall

Földi Péter

Szia János,


Köszi szépen, megpróbálom.
Épp az előbb takarítottam ki a regedit-et kézzel is, mert a saját uninstall rengeteg bejegyzést hagy maga után. Friss telepítőt letöltöttem. A tűzfalban minden irányú kommunikációt engedélyeztem az Autodesk-nek. Az első indítás "error report"-al  kezdődik, és utána már ki is lép. Nem értem. A telepítés teljesen hibátlan amúgy. Egy Asus Radeon  RX 480 OC 8GB Strix kártya van a gépben. De a notebook-omon is ugyanez a helyzet. Azon is futtatom akkor még ezt a progit.


Gyorsan visszajelzek.

Földi Péter

Sajnos ugyanaz a helyzet. Bár autentikációs problémára hivatkozik. ENnek ellnére be tudok jelentkezni az Autodesk  oldalára a mail -emmel. A másik mail account-omra is csináltam ezért hozzáférést, de ott is hasonló a helyzet.  
Azt hiszem "feladom". Egy délelőtt elment vele és ne haragudj, hogy a Te idődet is elvettem.

Köszi a segítséget,
Peti

remrendes

Esetleg probald meg a Revo uninstallerrel torolni, az kitakaritja a szoftver maradekait is.

Földi Péter

Sziasztok,

Visszakullogtam lógó orral. Mindent, de mindent megpróbáltam.
Az Autodesk még 1. szintű publikáló rangot is generált, hogy cikkezek továbbra is. (ez persze a 13 rang legalacsonyabbika).
Nem is kell magasabb rang, mert a program sem a desktop-on, sem pedig a Notebook-on nem működik.
1., Minden cache-t töröltem
2., Minden XML-t töröltem
3., Magát a programot is töröltem
4., Clean-el leszedtem a töredékeket a "tiszta"Registry miatt
5., Gyönyörűen felkúszott a telepítő
6., Ezt követően semmi, csak és kizárólag az "ERROR REPORT"jelenik meg a login beírása után
7., Ezt követően kidob. Friss telepítésnél rögtön így indul.

Az Autodesk ezekből a "message"-ekből csak ma kapott vagy 20 db-ot tőlem, így hamarosan állásajánlat is érkezik tőlük...debugger-i munkakörbe :) Vagy inkább "sir balek" munkakör stimmelne.

Az egyetlen és legfurább dolog, hogy gyakorlatilag egyszerre következett be a dolog mindkét gépen. Ezért én magam is arra gondoltam, hogy valamilyen hálózati hiba, router, egyéb protokoll. De hibát nem találtam sehol.

Vagy 10 telepítés és 40 óra kutatás után "kipukkadtam". Viszont nem szeretnék megválni a programtól, túl sok energiát fektettem bele.

Ha lenne további ötletetek, köszönöm előre is!

Üdv,P

vjanos

Menj át a szomszédhoz/céghez/más wifihez a laptoppal :)
Adminként futtatod a telepítőt?

ebalint

Azt tapasztaltam, hogy a

" Clean-el leszedtem a töredékeket a "tiszta"Registry miatt"

nem töröl mindent.   / Openscad -nál pl.

Op. : Win7 / a clean ingyenes kategória.

Földi Péter

Igen, Admin-ként, és a futtatást is. Első telepítésemnél erre nem figyeltem, de ment hibátlanul 2 hónapon keresztül.
Megpróbálom átvinni más IP alá a gépet, ezt még nem próbáltam.

Földi Péter

A fusion 360 saját Clean-jére gondolsz?

ebalint

Bocsánat, úgy látom félreértettem a dolgot.

Én a ccleaner -re gondoltam...

A F -t nem ismerem, de esetleg gyanakodhatsz, hogy még is hagy/marad valami(t).

vjanos

Az [511]-ben levő link alatti teljes leírást megcsináltad?
Különféle könyvtárak törlése... Vagy csak azt a progit futtattad?

Földi Péter

Egyébként igazad volt.[#eljen] A Fusion Cleaner is hagyott egy jó adag töredéket a registry-ben. Kb. 20-25 Launcher-re mutató link és még hasonló. Olyan 50 file-t töröltem a Cleaner után még kézzel. Őszintén szólva már nem is reménykedem és felmerült egy teljes windows "clean" telepítései is. Végül is napok óta nem jutok dűlőre, belefér most már. :(

Földi Péter

Igen végigmentem minden könyvtáron és beállításon. Bár nem minden esetben ott voltak a folder-ek. Néhány file nálam a Roamingban található csak meg, például a Neutron platform mappa. A logfile-ok .xml file-jait is szigorúan kukába "juttattam".. :)

Most még egyszer tüzetesen átnézem a registry-t kézzel "autodesk" és 'fusion360" kifejezésre, aztán egy install-t még megnézek. Utána, megyek testvéremhez, a hónom alá csapott notival. Hát ha más IP alatt sem működik, akkor tényleg izgalmas a dolog.. :( Annak ellenére, hogy telepítő file-ok sokaságával volt dolgom, ilyennel "kitartó"-val még nem találkoztam.  [#taps]

yy2yggmv7

Próbáld meg az Advenced System Care IOBit Uninstaller
fejlett eltávolítójával leszedni, nekem eddig mindig mindent leszedett, Autocad-et is.