Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

z2a2u8wf

Lenne itt valaki aki be tudná nekem állítani ezt a frekvencia váltót az alábbi motorhoz?

      

szf

Ha nem jelentkezik senki a közeli környezetedből ( van a környékeden jópár szaki aki olvassa ezt a fórumot)
És elpostázod nekem a motort és a frekiváltót.
Illetve leírod pontossan tételessen mit szeretnél.
Akkor, ha ki tudod várni türelemmel , hogy legyen egy szabad órám.
Akkor nagyon szívessen megcsinálom, de csak díjmentessen!

z2a2u8wf

Rendben nagyon köszönöm

nyiszi

Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata a Parker Spindleblok frekiváltó
gyorsulás lassulás funkcióról?
Ez a rész nem működik.
Bármekkora értéket írok be semmi sem változik.
Mindig ugyanannyi idő alatt indul vagy áll le.

6rk75uezn

Sziasztok.
Van egy kis Mitsubishi Frs520s freki váltóm,0,75Kw os,valaki volna olyan kedves és ránézne Erre
A gond a következő,rajta van egy 0,75kw os Imi motor de ha plusszba rajta van egy 100w os hajtóműves motor is akkor már nem pörög fel.
Op hibaüzenetet ir ki néha,ugye ez túlterhelést jelent.
Valami beállitással nem lehetne elérni hogy rövid időre (1min) működtetni tudjam egyszerre mindkettőt?

6rk75uezn

Nem nagy gond ha nem megy egyszerre mind a két motor,akkor muszály leszek szétválasztani 2db mágneskapcsolóval.

6rk75uezn

Az lentebb emlitett Mitsubishi frekiváltó felprogramozásában tudna nekem valaki segiteni?
Üzenetben leirnám mi lenne a gond.
Köszönöm szépen![#worship]

000000000

Egy perc az nagyon hosszú idő...

De a használati utasítás szerint: "Overload capacity: 150% 60s, 200% 0.5s (Inverse-time characteristics)" ez meg azt jelenti hogy 150%-ra lehet túlterhelni egy percre, de a probléma az hogy induláskor sok áram kell minden motornak, úgyhogy ez a többlet kell indulásra.

Szerintem jobb ha nem próbálod állandóan túlterhelni mer ha 0,75kW-os inverter akkor arra van csinálva, nem többre. Na meg úgy gondolom hogy ezeket csak egyszerre egy motorral lehet használni, nem kettővel párhuzamosra kötve. Én két motort nem kötnék rá még akkor sem ha összegük nem haladná el a 0,75kW-ot.

J-Steel

Kettő motort alapvetően csak u/f karakterisztikában lehet vezérelni. (vektoros mód nem alkalmas rá).

 Ha a motor áramát beállítjuk a max megengedettre, és úgy sem engedni, akkor nem sok esélyt látok, hogy működni fog.

 Ha együtt indítod, akkor is hibát ad? Vagy közben próbáltad rákapcsolni?

6rk75uezn

Igazad van,gyorsan elvetettem ezt az ötletet,mágneskapcsoló választja szét a két motort,a probléma az hogy kevésnek bizonyul a 100w os hajtóműbes motor és van mikor nem indul el csak slip van,na most arra gondoltam hogy beállitásokkal nem e lehetne valamilyen szinten orvosolni ezt a hibát,mert én a fel/le futáson kivül semmit nem állitottam.

kuner

Üdv az uraknak.

Valakinek esetleg nem lenne némi információja PROCON TZ 1.1 frekvenciaváltóval kapcsolatban?
Leginkább a vezérlés oldali bekötés érdekelne.
Eddig neten semmit nem találtam róla sajnos.
Élesben találgatni nem szeretnék, esetleg kárt okozni benne...

Köszönöm a segítséget!

kuner

Közben irtam a gyártónak is, nem tud segiteni.
Rövid és tömör választ kaptam: "20 éve nem gyártjuk"

Ezt tudtuk eddig is, de előrébb nem kerültem sajnos.

PSoft

Ezzel szemben...

Úgy harminc éves, EMOTRON MSE-030 15kW-os lágyindító.
Pár éve...
Hiába kutattam a netet, semmi értékelhetőt nem találtam róla.
Levél a Svéd gyártónak...talán másnap, kedves, szívélyes hangú válaszlevél, a levél mellékleteként az eredeti manual .pdf-ben.
Ez a gép volt az.

Gyati


PSoft

Igen, tudom, hogy Te voltál a levél írója/fogalmazója, nem én.[#wave]
Pusztán csak a kontraszt kedvéért, ellen, vagy pozitív példaként írtam a történetről.