Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

6rk75uezn

"Szerintem az biztonsági okból műanyag hogy az törjön ha megakad az előtolás."

Itt álljunk meg egy szóra,mert a szánszekrényen van egy állitható rugós körmöskapcsolós csavar,ami megakadályozza hogy valami törjön.

Csuhás

Menetvágás közbeni ütközésnél vagy a törőkerék mentheti meg a gépet, vagy a vezérorsó kötésénél használt szeg nyíródik el.

6rk75uezn

Igaz,hirtelen csak a fogaskeréktől csak a vonóorsóig jutottam [#wink]

6rk75uezn

Gyári olajpumpához csak annyit hogy meg van a kattogás oka,a dugattyú alatti "csapszegecske" (jól alulméretezett) van ki,a motor fordulatát emelve 1400 ról 2000 fölé teljesen elhalkul az olajpumpa,itt már nem tud lemaradni a dugattyú és teljesen elhalkul.
Hát ez egy gyenge pontja az biztos.

jani300

Ügyes vagy ! Rájöttél :) Esetleg a csap újra illesztése nem segítene ?

6rk75uezn

Valószinű igen.
Annyira macerás helyen van de megpróbálom orvosolni mert a hidraulika szivattyús megoldásaal is elmegy az idő mire megcsinállom :)

fn47xk7ei

Ez milyen működésű szivattyú ? Érdekes , hogy alacsonyabb fordulatot nem tudja követni a dugattyú a magasabbat viszont már valamivel jobban .[#fejvakaras]

6rk75uezn

Nincs ebbe semmi érdekes,egy hajtókarcsapágyas autónál is van a lenti fordulat tartományban egy szűk rész ahol szinte teljesen elcsitul ;)

ysc3kmx9v

Az excenteres hajtásnak két változatát ismerem, az egyik amikor a tárcsa azonos nagyságú emelést folytat az ív minden pontján, ez a spirális változat, a másik változat állandóan gyorsító. Az autó főtengelye esetében is a dugattyú sebessége állandóan változik, a megállástól a leggyorsabbikig, mert alul, és felül egy pillanatra megáll. Azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy a fordulat növelésével az excenter,és a dugattyú viszonya javuljon.

4g68ngash

Sziasztok!

Nincs valakinek véletlenül egy EMU-250-es főorsó tengely rajza? (Szekrényen belüli rész érdekelne)

Üdv.

fn47xk7ei

Valószínűleg csak a hangja lett jobb a nagyobb fordulaton - az excenter és a dugattyú viszonya viszont rosszabb lett .

bundyland

Sziasztok!

       Egy újabb kérdéssel fordulnék E400-ban jártas emberekhez. A szánszekrényben lévő előtolás ki/be kapcsoló
kar működését nagyon nehézkesnek és igen bizonytalannak találtam. Többször szétszedve és átnézve sem találtam rendellenességet vagy kopást. Viszont mindig összerakás után ugyan olyan rossz lett. Mígnem elfelejtettem becsavarni a képen látható rugóttartó kis hengert. Na akkor működött
szépen. Viszont ez a henger tartja azt a kart ami akörmös tárcsát nyomja neki a másiknak így ki nem hagyható.
Kérdem én, kell oda az a rugó, mert amint elkezdem feszíteni az a csavarjával oda az előtolás kapcsolás. Viszint ha meg nem húzom meg teljesen akkor az a henger nincs az előlaphoz odafeszítve ergo lifegni tud.

Előre is köszönöm!

  

dz7ssc2ac

Tisztelt Tagok!

Alkatrészek esztergálását vállalom, nagy pontosságú, C-tengelyes, hajtott szerszámos CNC géppel. Egyedi gyártást és széria munkát is. Maximális munkadarab méret: átm.300mm, hossz 400mm. Normális árakon dolgozom, rövid határidővel. Rajzot, elképzelést e-mailben várom: tamaslajosmezes@gmail.com

Köszönöm!

pistikeid

Tisztelt fórumtársak

Szeretnék megkérni egy e400-as esztergával rendelkező egyént hogy méretezze már le a gépe összes csere kerekét. Ami éredekel az a vastagságuk illetve a kiképzés a furat környékén.
Üdv

Motoros

Csak nyálcsorgatásnak szánom, eszterga és köszörű egyben.
Talán az EKM200 -as  "gyémánt pad" volt valami hasonló anno.