Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

4va4kwi

Köszönöm az infókat!
 
Van melóhelyen Danamid, meg eszterga meg dörzsár meg minden ami kell. Talán jövő hét végére már ki is derül, hogy bírja-e

6rk75uezn

hostyának http://kepfeltoltes.hu/view/130820/DSC00680.........._www.kepfeltoltes.hu_.jpg" border=0>


keri

AZ persze :) Az ajtó zsanért is dörzsárazod?
Kicsit túlzásokba estek néha.

000000000

Sziasztok, igazad van! mint tudjuk, a DANAMID méretváltozása a levegő nedvességváltozás hatására  meglepően nagy, értelmetlen a dörzsárazás!

595852ar

Nem a zsanért nem. De asszem te zokogtál, hogy a szilent nem vezet megfelelően. A kotyogó , már eleve lógó persely az nem?
Függőcsapszegeket dörzsöltem anno, ott bevált.

595852ar

Azért a danamid nem szivacs ám. :)

000000000

Uf! szóllottam
(dörzsöld H7/A6-ra)   :)

pvmyc6p5

Ha nem is szivacs,de porózus anyag,ezért szokták olajban "kifőzni",és még önkenő is lesz utána.

000000000

Kösz, megint tanultam

kuv5p7226

H7 / a6
vagy
h7 / A6
???

000000000

A trabant első futóműben alkalmaztak  zöldes színű valami bakelithoz hasonló perselyeket,ott kibírt többezer kilómétert akkor a motornál sem lehet gond a danamidból készült.

595852ar

Meg is ette a forgóvilla csapját és az alsó csapszeget is. Különösen akkor amikor már nem lehetett beszerezni a gyári cuccot hanem valami utángyártott polietilén volt helyette, olyan porvédővel ami nem volt olajálló kinyúlt, bekerült a homok és annyi.

000000000

5 évig volt trabim,párszor cseréltem de az a műanyag utángyártott az rossz volt.Nehéz volt  dörzsárazni meg ha ugy akarta akkor két nap után beállt szorosra.Végül is a gyárinál sem a persely volt a gyenge láncszem hanem a vízzárás  amatőr megoldása.

hostya

Szép lett, és még jó is, ha nem üt.
De ugye ezt nem a készülő esztergádon csináltad? [#integet2]