Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

6rk75uezn

Én abba voltam hogy a Teramid és a Danamid ugyan az.De mai világba van már annyi Műanyagnak mondott különféle anyagok hogy ...

s2k5ycubj

Befejezem: Az ember csak kapkodja a fejét és nem tudja mit is válasszon. [#integet2][#integet2][#integet2]
Az biztos,hogy nagyon fejlődig ez az iparág is. És nagyon durva új anyagok vannak.

595852ar


595852ar

http://performanceshock.com/images/DSCF1803.JPG" border=0>

s2k5ycubj

Nem jó,mert nem tud eleget "elfordulni" és elszakad. Nem véletlenül tettek oda gyárilag is csapágyat.

595852ar

Simán bírná, bírta úgy ötven évig akkor most is jó lenne.
Ez olyan mint a fordított teleszkóp. Úgy 20-25 évvel ezelött forradalmi találmány volt. Arról szóltak a reklámok. A mocik ez miatt sajnos megdrágultak. aztán egyszercsak visszafordultak a teleszkópok, mert jött egy új, egy ifjabb generáció, nekik is kellett valami újat mutatni, valami zseniálisat, na azok a srácok azt vették, némi felárral. Most meg... megint hatalmas reklámja van a fordítottnak, mert hogy nem tom melyik cég versenyzői, olyannal lettek bajnokok és nem ám azért mert esetleg tudnak motorozni.
Eltelik néhány év és jön a reklám a vadiúj legstabilabb gumiperselyes futóműről és ezért csak úgy 2000 dollár felárat kérnek majd. :D

595852ar

A bronz vagy műanyag perselyes megoldás macerás lenne, mert ugye a rajta átmenő csavaron nem foroghat tehát dupla persely kellene. Biztos nem olcsó a  csapágy, de a legegyszerűbb mégis az. Ha nem beszerezhető akkor meg silent block kell bele. Vagy mérettől függően beleberhelni egy mezei csapágyat, megfelelően lezárva persze.

9pk59nuy

Edzett anyagba ? Mert ha edzett, akkor inkább köszörűsnél kell érdeklődni mert ha a lapka megsérül, akkor sokba fog kerülni.

s2k5ycubj

Én azért megpróbálnám megcsinálni. A XV. kerületben vagyok,ha ez megfelel. A héten végig vagyok de 10-11-től általában késő estig. Ha jönnél hívj fel a számom az adatlapomon.

s2k5ycubj

Valószínű,hogy csak a felülete edzett és kisebb átmérőn már majdnem puha.

pvmyc6p5

Vannak már szénszálas csapágyak,akár sima persely formában is ,iszonyat mit kibírnak,nekem is az van már vagy 5 éve a motorom hátsó lengőkarjában ,még 0,1 tized millimétert nem kopott ,pedig soha nem kentem meg.Ja és  súly,persze ha számít,akkor sem számít mert mint ha nem is lenne.[#dumcsi]

4va4kwi

Az eredeti csapszegen forogna elképzeléseim szerint. A teflont ajánlották még mint lehetséges anyagot, de mindenképpen olyan kellene, ami az ütéseket bírja.
 
A csapágyakat rövid idő alatt megette. Specko méret, csapágyboltban nem lehet őket beszerezni, csak felújító szettet lehet kapni kompletten ami közel 30000-re jön ki.
 
Gumi szilentet elég nehéz lenne óda befaragni, meg az tekeredik oldal irányba is, ha azt szeretném, akkor jó lenne így is :D
 
A bronz még szóba jöhet, de gondolóm műanyagból olcsóbban meglenne.

kuv5p7226

A teflon szétmállik ettől. Az nem terhelésre van kitalálva.
 
Indulásnak a Danamidot kéne kipróbálnod (van ezer féle néven), van grafitos töltéssel is, hívd fel pl. a Quattroplastot.

595852ar

A szilent nem tekeredik oldalirányba csak akkor ha már ki van, és nem kell befaragni sok féle méretben beszerezhető. Szerintem ott még a bronz sem lenne hosszú életű. Merev, nincs semmilyen csillapító hatása, mint ahogy a gyári csapágynak sincs. Persze egy próbát megérhet.:-O Mekkora a futómű rógóútja?

000000000

Barátom Poliamid rúdból esztergált perselyt a Tuning Simsonjához, eddig bírja, és használja a gépet.