Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

s2k5ycubj

Próbálj meg http://www.mro-shop.com/eCatalogueWebUI/Forms/frmBrowseProduct.aspx" TARGET=_fnew>innen választani,jobbat nem fogsz találni. Lehet,hogy valamilyen perselyt kell majd gyártani hozzá. De arra meg ott vannak készen a tengelyjavító gyűrűk,ami szintén skf.

Csuhás

A link egy leküzdhetetlen login oldalra visz.

keri

POM, vagy teflon, esetleg ZX100
De bronz, vagy acélból is szoktak csinálni.
Nekem acélból van, mert az volt kéznél.
Igen, kell egy persely amit besajtol az ember a villába, és egy csap ami forog benne és átmegy rajta a csavar. Egy horonyt is esztergáltak bele, meg zsírzó szemet, az kell akármiből csinálod, mert a zsír kiszorítja a vizet és a port.

keri

Terramid lánykori nevén nejlon.
Jó anyag, de csapágynak a danamid (POM)jobb ide, de én is inkább a ZX100-ra szavazok, az keményebb mint a teflon és jó az ütéselnyelő képessége,valamint a szennyeződés tűrése, teflon közeli a kopásállósága és súrlódása.

keri

Nem elég merev. Utcai motorokon jó, de ha stabilitás kell, akkor csak merev csapágyazás jöhet szóba.

keri

Nekem meg silent van mindkét utcai motoromban motoromban 30 éve :D A silent nyert :D

keri

Az a műanyag nem olcsóbb :D
De persze nem is drága se a bronz, se a ZX100.
A munkadíj, az a költség.

595852ar

Szerintem meg, vagy a gyári csapágy vagy a szilent. A perselyezés nem fogja szeretni az állandó vibrációt, nagyon gyorsan ki fog verődni. A merevség a hátsó lengőkar kialakításától függ inkább.

kuv5p7226

Jajj....
 
Teljesen hibásat írsz.
 
A POM-nak semmi köze a Danamidhoz.
A Danamid=Teramid=Nylon, ugyanaz a poliamid csak más gyártói márkanéven.
 
Az eredeti volt a Nylon, a DuPont fejlesztette ki.

keri

Tévedsz.
Legfeljebb a POM danamid nem ugyan az, de lerosszom mit kavarnak a fantázia nevekkel.
 

keri

Hagy tudjam már, én versenyzek vele :)

595852ar

A versenyző az még nem szerelő ám. ;)
Nekem is volt egykoron boxkesztyűm de nem magam varrtam, csak használtam. :)

keri

Én magamnak csináltam.
És sok más versenyző is.
Első futómű tuning, hogy kicseréljük a szilentet valami merevre.

keri

Amúgy Peugeot 206-osnál is cseréltünk, tűgörgős hátsó lengő csapágyat bronzra. Sokkal tartósabb mint az eredeti.

595852ar

Egyébként meg kár ebből vitát kerekíteni. Próbálkozni kell és amelyik trükk beválik az kell a továbbiakban alkalmazni. Csak sokszor a próbálkozás többe van, mint az eredeti gyári alkatrész. Ezeket a dolgokat már nálunk képzettebb, tapasztaltabb emberek kitalálták. Asszem elég nehéz felülírni egy-egy gyári megoldást.