Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Hegesztés, forrasztás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:01

Előző téma - Következő téma

jani300

De ezekből csak egy amit PB re valónak gondolok .
Talán a negyedik .

ANTAL GÁBOR

Szerintem az autós az azért nem jó mert kisnyomású . A gázok kiáramlási sebessége a kritikus nyomás felet : hangsebesség - A fúvókák tápnyomása szerintem a kritikus nyomás feletti  ergó kell a hangsebességes kiáramlás
Az autós felhasználásnál sokkal kisebb nyomások kellenek . ( van a pincémben egy ilyen eszköz de az kombinálva van egy membrános reduktorral  vagyis kisnyomású

ANTAL GÁBOR

Senki nem említi de bedobom  ::  Bizton állítom hogy az amerikai tengerészgyalogosok oxigénvágásnál égő közegként BENZINT használnak
Kb 20 évvel ezelőtt majdnem meg tudtam venni egy ilyen eszközt csak drágállottam  ( nálam volt kipróbáláson )  100 mm es lemezt secc perc alatt vágta.     A működési elve : a hagyományos benzinlámpa    (pumpál,  előmelegít , gázosít,ég )  

Csak az égéshője sokkal több mint a PB . Az acetilénhez közeli .. Az amerikai leírás szerint SOKKAL biztonságosabb  ( hiszek nekik )    egy szó jár a fejemben  : petrogén   vagy valami hasonló  ...

fn47xk7ei

Igen (sajnos[#rinya]), mert 4450-es sorozatszámú .

jani300

Hát ja csak a cikkszám nekem semmit nem mond , a lukakat néztem .

svejk

A Kurszk-ot milyen módszerrel vágták szét a víz alatt?

KoLa

A Mach3 kezelő felülete nagyon ismerős!
Hasonló bakancsban járunk[#eljen]

fn47xk7ei

Mint írtam 45-ös, acélbetétes ...de nagyon nehéz volt,szorított , kényelmetlen volt így hamar le is selejteztem .[#kacsint]

zozo

Csak a hajócsavarokat fűrészelték le , a többi maradt a francba :)

Rabb Ferenc


rakottkrumpli

svejk > Ha jól emlékszem gyémánt kötéllel/gyémántgyürüs kötéllel. Nemrég láttam a A Costa Concordia kiemelése címü filmet, érdemes megnézni, abban beszéltek a kiemelés lehetőségeiről, ott volt példának.

Mi a helyzet a kb 10éve megjelent hidrogénes hegesztő/vágóval?
Nem nagyon hallani ilyesmiről. Hülyeség volt?

rakottkrumpli

Meg is van, nem jól emlékeztem. Víz vagy alkohol-víz kell neki https://youtu.be/2xM2hCZvYyk?t=108
https://www.youtube.com/watch?v=VML-uRXyxHI
webshop:http://shop.multiplaz.com/multiplaz3500.aspx Még nem mentek csődbe [#vigyor]
Ha már volt itt téma, törölhető ez.

  

svejk

Aha!
Köszi!

Nemrég adták talán a Natgeo-n a filmet de ugye ott részleteket nem árulnak el.

empé13

Gábor!
Jól emlékeztél![#taps]





Üdv: P.

fn47xk7ei

Hát nem tudom Gábor [#nemtudom]De én úgy emlékszem , hogy a PB égéshője és a fűtőértéke is magasabb a benzinnél nem beszélve az árkülönbségről (mondjuk az USA-ban alacsony a benzin ár ). Gondolom ezért nem terjedt el Európában ez a technológia .