Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Marómotor és szerszámok

Indította gaben, 2024 április 09, 15:57

Előző téma - Következő téma

gaben

De ugye ha ilyet szeretnék nem fogsz lebeszélni róla? [#awink]

marómoci

svejk

Én lebeszélni? :)

Mindenki azt vesz amit akar, csak az a baj sokszor később derül ki a valóság. :(

gaben

Igazából egy tényleg használhatót keresek és csak megerősítésre várok, hogy jól döntök-e. :)

guliver83


svejk

No és még egy C3 adalék aztán megyek szunyókálni.
A C3 és a normál hézag közt van átfedés, tehát adott esetben az is lehet, hogy a normálként vásárolt nagyobb hézagú mint egy szűkebb, papíron C3-as.

De hogy lásd nem a levegőbe beszélek, az SKF szerint a 18-24 mm-ig terjedő furattartományban a normál mélyhornyú csapágy 5-20 um közti radiális hézaggal lehet, míg a C3-as 13-28 um közt.

No ennyit a C3 meséről...

gaben

Kínából ez nem kérdés, de legalább normális csapágyak vannak benne, ez azért megnyugtatóbb, hogy talán mégsem a leggagyibb kategória. ;)

guliver83

Én ezt tudod mikor merném állítani ha már szédszedtem.
De ha nem Kínai az már hamisítvány.[#taps]

ywathzay

Honnan tudod hogy normális csapágyak vannak benne? Egyszer traktor első hajtásából olaj elfogyott, csapágy megszorult, difi beállt, szervizesek megcsapágyazták ahogy kell. Nem telt el egy év, valami kopog benn de nagyon. Kihívtam őket, mégiscsak ők szerelték. A csapágy külső gyűrűje eltörve. Ők esküdöztek ez nagyon jó minőségű csapágy.... aztán a csapágyboltban beazonosíttattam, azt mondták felső kategóriás kínai. Vettem bele SKF-et, azóta gond nélkül megy. A kettő között tízezer forint volt a különbség.

svager

Ne legyenek illúzióid,ugyanazt a az*rt árulják a Klaviónál is ami a neten megvehető.

vadember

Itt van ugyan az a marómotor mint a Klaviós, de itt kevesebb pénzért még kapsz hozzá egy frekiváltót is. Ha meg tönkre megy benne a csapágy akkor kicseréled valami nevesebb gyártó termékére.Moci

gaben

Igazatok van, de én inkább veszek egy magyar cégtől marómotort picivel drágábban és ha valami gebasz lenne akkor a garanciát is sokkal könnyebben tudom érvényesíteni.
Ez tapasztalat.
Frekiváltóm már megvan egy Yaskawa személyében, szerintem jobb választás, mint ez a kínai.

üdv, Gábor [#wave]

ui: néha sajnos szükség van kompromisszumra is

svejk

+szállítás+áfa+VÁM
(tudom, vannak európai közvetítők is)

Abban igaza van Gábornak aki már beszopott egy kínai garanciát az inkább fizet többet.

svager


frob

Kínai garancia az, hogy kb feleannyiért van a cucc mint itthon, eleve kettőt kell venni és nyugodt az ember :)

frob

Most valami japánnak írt csapágy van benne, ami akár jó is lehetne, de nem az, mondom 1 órát ment, ennél egy minőségi skf biztos tovább fogja húzni, van itthon spéci zsír kap bele egy picit, és meglátjuk mit mutat, egyenlőre nem akarnám lecserélni másra a motort, mert egyébkét szépen ment.

Na meg ehhez a tömeghez van kitalálva a szerkezet ( ahogy láttad már jó régen), ha most feltennék rá valami normál 1kW ost lehet összeszakadna a cucc :)

minden esetre köszi a felhomályosítást :) majd mondanak valami szépet az skf ben én meg igyekszem elhinni :)