Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Marómotor és szerszámok

Indította gaben, 2024 április 09, 15:57

Előző téma - Következő téma

4mjnxdwuu

de a kérdés mire használod, kis előtolás,vagy fa plexi szerintem jó a sima is, fém, vagy nagy előtolás akkor kell a dupla..

ra8nsmk6w

Szia rc! Tükrözi! Ha megnézed a katalógusban a párositott csapágyak árait és az orsó kialakitása is igényesebb. Nem lenne szabad összehasonlitani a két marót (ég és föld) sajnos ezt "tükrözi" az ára is.Ha  választanom kellene én 106.500 vennék marót fájó szivel

4mjnxdwuu

Segítséget kérnék, majd...
Valaki Pesten, vagy Nagykáta környékén segítene-e abban, hogy ha kész lesz a maró mocim(most tekerik át)meghajtaná nekem egy frekiváltóval???? addíg nem akarok venni ( mivel nem tudom milyen kellene, lehet hogy nem kell marha nagy teljesítményűt venni, ha az u/f-t be lehet állítani ) most 50 Hz-n 50-55V-ra lett tekerve, 3f-re (2*1,2mm-es vezetékkel, fázisonként. Tehát nem kis áram.)   ????????

000000000

Köszi a tanácsot.
Akkor nincs mese megveszem a 106-ost.

bmejdz9nu

Ha én venném csakis a duppla csapágyast... tehát a 106-ost... :)
Azt írják róla párban vannak a csapágyak.... ez bizony drága dolog! Az SKF-nél 40.000 Egy pár... (párosított)
Pontosságra ez nagyságrenddel jobb megoldás... kottyanás mentes megoldás! Míg a másik csak hagyományos elekro motor csapágyazással van... persze egy faipari maráshoz az is elegendő...
Üdv: Varsányi (Már Szerbiából...)

Kristály Árpád

Hallihó Péter!
Nem vagyok veled megelégedve....!
Mert mint delegált CNC elvárjuk tőled azt, hogy ha már bejelentkezel, (szabi alatt.....) legelább anyi, hogy ITT fa... az idő.....
Ja... és ha találsz egy jó reciklyn telepet útközben, a GPS kordinátáit legalább közzéteszed....
 
Hallihó!
További jó útat!!!

bmejdz9nu

Most Bulgaria...(Burgas,Pomorie, SunSet Hotel ... Five)...
Idő jó... De sajnos internet csak a Hallban(WiFi)... Nincs a szobában - szőrnyű.. :)

Kristály Árpád

Hallihó Péter!
Eltudom képzelni a Hallt....sok elvonási tünetes CNC....kúkúcskál egymás képernyőre felé....milyen titkai vannak....., vagy lehet, hogy ez másut, nem szokás...mármint a titkok?
Hallihó!

bmejdz9nu

látnád a szobakulcsot...  
A szálló neve és szobaszám kimarva rozsdamentesből... :) kiválló minőségben... :)

bmejdz9nu

Azon filózok...  
Hogyan lehet jól és pontosan megoldani egy marómotor cserét a Z-tengelyen...
... Ha két motort akarok felváltva használni...
Ez oly egyszerűnek tűnik... de...
Szerintem... Mindkét motornak kell egy egy egyforma "felfogató" tartó... talán egy alu lap... és ezen kell beállítani a motorokat derékszögbe stb...
De... a a tartólemezeket pontosan és egyszerűen cserélhetőre kell csinálni... csak 4 csavar és kész... talán kevés, talán nem pontos...
Van valakinek ötlete? Csinált már valaki ilyen szerkezetet?

dg8n4i8x

Szerintem ez tök egyszerű! Mindkét motort felszereled egy alu lapra és utánna ezzel az alu lappal cseréled majd őket. Ha tuti pontos felfogatást akarsz akkor lappal együtt beállítod a motort párhuzam derékszögre, összefúrod a Z-n lévő lappal és illesztőszegezed. Ezt az iparban sok helyen alkalmazzák ahol pontos szerelhetőségre van igény. Persze jobb lenne ha valami keményebb anyagban lenne az illesztőszeg...

bmejdz9nu

Igen. Biztos, hogy egy-egy "alaplap" kell a motoroknak... de a pontos visszaállás és illesztés... Könnyű is legyen cserélni és pontos is... az illesztő tüskék (amiket én láttam) azok szorultak... azaz csak feszegetéssel voltak oldhatók...

2vkx6unz

Szia
 
Mi va akkor ha laza kapcsolódású illesztőtüskéket használsz és kúpos felülettel illeszted pontosan kb úgy mint az autón a felniket? Értelemszerűen az alaplemez lehet alu  egy acél illesztőbetéttel.

3vv2btrhv

szisztok
volt egy gépem ahol cserélmi kellet egy fejet , néha naponta töbször ez ugy volt megoldva , mint a trabant kerékagy rögzités , egész pontosan azt vetem meg . ott kupon történik a rögzités és van egy lehuzo anya . ugy csináltam hogy felutötem a cserélhetö tárcsát erre rögzitettem a maro motort , majd ha csarélni akartam volt egy kulcsom amivel lenyomtam a kuprol és felraktam a másik tárcsát amin értelem szerüen van a másik motor . Igy megoldhato a gyors csere és a beállitás pontossága is megvalosul , ha nem volt érthetö lerajzolom .
tibor

4mjnxdwuu

hali.
Vagy csapágygolyó mögötte rugó.... ha erős a rugó beilleszti a helyére a két lemezt, miközben húzod össze csavarral.