Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

000000000

Igen, akkor ugyanaz a hiba. Nálad mi volt a hiba oka? A motor, a táp, a vezérlő?

000000000

sem a táp sem a vezérlö!vissza kellett vennem a motor sebességből,és a gyorsulást mérsékelni kell!lépteccsel nem lehet szélvészként száguldozni sajnos!de van még egy két dolog amitr ha holnap elárulsz,hozzá jön ezekhez!

000000000

Nem igazán találtam ettől részletesebb adatot, de ami rajta volt a motoron azt ideírtam:
 
X:
Type: 57BY6 060-02
2,6V
1,3ohm
2A
1,8Deg/step
 
Y:
Type: 23LM-C355-25V
 
Z:
Type: 23Q-C202-G4V
 
 

000000000

Még annyit, hogy próbálgattam a sebességet, hogy melyik motor mit bír.
X: 1400
Y: 1800
Z: 1600
Ekkor még éppen nem fagyott meg a motor, tehát ez a max sebesség amit bírt. De ekkor ha megfogtam akkor nagyon kevés erő kellet ahhoz, hogy a motor megálljon.
 
Alap esetben a következő értékekkel ment:
X:700
Y:700
Z:700

s7manbs8

Ezek elég normális adatok, és a 700 körüli fordulatszámnál még tekintélyes erő szokott lenni bennük.

besirkyjh

Szia  
 
PC vagy a vezérlö lessz a gond .
Ezeknek a vezérlöknek a PC agyja az engedélyezö bemenetét , lehet itt kell keresni a hibát .
Fixre kell kötni és szerintem nem lessz vele gond .
[#fejvakaras][#integet2]

000000000

Most úgy néz ki a dolog, hogy annak volt igaza aki azt mondta, hogy vissza kell venni a motor sebességből,és a gyorsulást mérsékelni kell.
Amióta visszavettem az üresjárati sebességből nem jött elő ez a gond.
Írtam egy rövid kis g-kódot ami először külön-külön megmozgatja a tengelyeket majd egyszerre is.  
G0X50
G0X0
G0Y50
G0Y0
G0Z50
G0Z0
G0X50Y50Z50
G0X0Y0Z0
És ezt vagy 1000x egymás alá bemásoltam az egyszerűség kedvéért :)
 
Na ez folyamatosan futott vagy 30 percig. Az eredeti beállítások mellet 1-2 alkalommal megállt a motor. Utána változtatgattam az értékeken és itt aztán kijött az hogy mennyit is bír és utána lefeleztem az értékeket és egyenlőre működik. Remélem most már így is marad.

s7manbs8

Még a megfelelő Amper beállítással és nagyobb tápfesszel tudnál esetleg rajta javítani.

yuagaci9g

Ha ki tudod merni a motorok tekercset, tedd meg!
Nemreg szoptam egy tekercrosszlatos motorral; ketszer csereltem feteket a vezerloben harom heten belul,
neha lepest vesztett, de mukodott altalaban, mignem
teljesen zarlatos lett. SanyoDenki volt a ludas.

000000000

nem szoktam kamuzni,és tapasztalatbol irtam amit irtam!én is sokat szivtam mire jött a megvilágosodás!de nem árt,mert ebböl lesz a tapasztalat!sokan voltak itt igy ezzel,csak sokan nem merik bevallani!!!lassan járj,tovább érsz,és ezt a gép iparban is el lehet mondani!!!

000000000

semmi köze sincs hozzá zolikám!!!hidd el,én kiprobáltam 3 tipusu szám gépet!!!nem lehet tul nyomni a teljesitményyt bűntetlenűl!!!én szoptam ezzel a jelenséggel vagy 3 honapot!!!azota semmi8 gondom sincs vele!5 percel tovább tart a melo és ennyi!

000000000

Ez így van Komám, ahogy írod. Fa reliefnél bőven elég a 2000mm/min sebesség, bronznál meg az 1000mm/min, még stabil, erős gépen is, mert a nagy sebesség a minőség rovására mehet.

000000000

Bodi,a huyndai még mindig birja???

000000000

Bírja klasszul, ez a dolga, könnyebb neki, mint flexelni.

f35ezvjs

Sziasztok megismételnék egy kérdédt.
Kézikerék a téma de én teljesen analfabéta vagyok hozzá de ha valaki elmondja hogyan kell bekötni mihez akkor megcsinálom és utánna én is eltudom mondani már bárkinek.  
-Kapok egy egy kézi kereket tipusa ISMM1468 aminek a zsinór végin nincs semmi.  
Milyen dugót tegyek rá.  
Ezt a kézikereket utánna hova dugjam be. kell e valamilyen kártya ha kell kártya azt hova tegyem be szóval érted valahogy ezek alapján próbáld légyszíves elmagyarázni. A beállítását már kezdem kapisgálni a mach3 ban.  
Nagyon várom válaszotokat köszi előre is