Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

jani300

Hát az régen volt már hogy a szagáról el lehetett dönteni , simán .
De hagyjuk majd elválik ,beleuntam , most .
De mindenkinek köszönöm a segítséget !

jani300

A mutató ujjammal elvégeztem a motor diagnosztikai vizsgálatot az opelen :)
Elégett a hármas henger kipufogó szelepe .
Utána átfújt a hármas négyes henger közt a hengerfejpakolás .
Benzin lehet benne .
Na de hogy az önindítót miért kellett elcseszni az még rejtély :)

fisrcxuk3

Valamely Opelnak jellemzője az időszakosan nyitottan megszoruló szelep, ha kap a dugótól ,még úgy is maradhat!

jani300

1,4 hengerenkénti injektorral , 95-6
Autópályán tolta 160 akkal , amíg ki nem nyomta a szemét szerencsétlennek ...

6rk75uezn

Keresek magyar használati utasítást útmérőhöz.(kinai)
Valaki (nem most volt) tudott egy helyet ahonnan le lehetett tölteni de nem találom.
Köszönöm aki tud segíteni.

Csuhás


6rk75uezn


Borcz

Sziasztok!

Létezik hogy a golyósorsó anyájából kijött a kenőzsír?
Nem tudom mennyi lehet benne, de sok zsírt szedtem össze.
Van rajta zsírzó szem, csak eszközöm nincs hozzá. Esetleg új porvédő kell hozzá?

Előre is köszönöm a segítséget,

Üdv
Borcz

TBS-TEAM

Természetes folyamat, hogy a golyosorsóból elfogy a zsír vagy olaj, mivel nyitott rendszer.
(A golyosorsó felület kiképzéséből adodóan nincs olyan tömítés ami bent tudná tartani a kenőanyagot).
A zsírzószemen keresztűl az üzemi körülmények függvényében kell utánzsírozni vagy olajozni.
A porvédő nevében benne a feladata. Megakadályozni a szennyeződés bejutását a remdszerbe.
(Persze ez is lehetetlen, de nagyon nagy mértékben csökkenti a szennyeződés bejutását a golyók közzé.)
József

Borcz

Rendszeresen fújtam rá kenőanyagot pluszba. Würth HHS 5000 félét

Valaki tud zsírzásba segíteni Budapesten? (10. Kerület)

svejk

Kívülről kenni gyakorlatilag tilos.
Mindig bentről, amíg meg nem jelenik a friss zsír kb. 6-12 hónaponként.
Megfelelő zsír hiányában pár naponta pár csepp 68-100 közti viszkozitású olaj befecskendezése is megfelel.
A gépiparban sokáig csak szánkenőolajat juttattak ezekre a helyekre.
Nem rég óta jött divatba az automata zsírkenés.

A teflonos csodaszerek szerintem főleg nem ide valók, mert a golyósorsó akkor működik rendesen ha a golyók forognak.
A teflon meg hajlamos arra hogy megcsúsztassa a golyókat.

TBS-TEAM

Kézi zsírzó ~5-6 ezer forint.
Vegyél egyet szerintem PB. lehet kapni, talán [#nevetes1]
Kívülről kenni tilos és ez minden zsírzószemmel ellátott gépelemre,berendezésre vonatkozik.
Tisztán kell tartani az orsókat, lineális sineket.
Rendszeres karbantartás (zsírzás, olajzás a megfelelő pontokon) tisztítás az élettartam megörzése a cél.
Olyan ipari gépeken amelyek (Pl: bútorlap maró CNC ) a gyártó
levegős csöveket vezet a lineális sinekhez, orsókhoz útmérőkhöz, és levegő fújja le a kocsik elótt a rászálló port, hogy minnél kevebb szennyeződés jusson be a nem megfelelő helyekre, központi kenő rendszer biztosítja az üzemidőnek megfelelő kenést,hogy az élettartam a várható leghoszabb legyen.
[#vigyor0]
József

Szalai György

Segítség! Béna vagyok! És lusta is.
Van két ilyen motorom. Sajnos a tengelye is ilyen.
Rücnis tengely? De mi ennek a tengelykötés kialakításnak a hivatalos neve? Mik a mérőszámai? Hogy keressek rá szabványt, vagy illeszkedő alkatrészt? [#nemtudom]

remrendes


remrendes