Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

zoli0302

Szia ! A helyes bekötés :U1-W2 ,V1-U2,W1-V2 összekötni.
230V U1,0V-V1,kondi pl U1-W1

Arany János

Egy jelentéktelen apróság kimaradt!
Panelod nincs véletlenül?
[#nevetes1][#nevetes1][#nevetes1]

ezsolt74

Akkor így kéne bekötnöm.

  

ezsolt74

Bekötöttem, de valószínűleg a munkakondi kicsi,mert nem indul el, holnap veszek nagyobbat, úgy néztem hogy 40-50uF-os kell a 750W-os motorhoz.

ezsolt74

Köszönöm, a segítséget.

ezsolt74

Fateromat elküldtem kondiért, az ember kinézte katalógusból hogy mekkora kell ( szerinte 30uF ) persze ez meg se mozdította a motort. leszedtem a régi fúrógépemről a 60uF-os kondit, és láss csodát beindult. De ha legnagyobb áttételre rakom az ékszíjat akkor már nincs ereje felpörögni. Úgy látom kell egy villanyszerelőt szereznem, hogy indítórelével kösse be a motort. A munkahelyemen van egy eszterga amin ugyanekkora 750W-os motor van, indítórelével, viszont indulásnál az sokkal erősebb.

u7k9bymz

Sziasztok! A LightBurn szoftvernek van magyar változata?

RJancsi

Ha elég sok "próba" kondenzátort veszel hozzá, pláne ha indító relét, indító és üzemi kondenzátort is, lassan annyit költesz rá, mintha vennél egy használt frekiváltót. Azzal sokkal jobban járnál. A 0,75 kW-os példányok időnként egész olcsón kaphatók. Az én orosz fúrógépem 0,75 kW-os motorja egy 400 W-os frekiváltóról megy és még egyszer sem sikerült úgy megterhelni, hogy az áramkorlát miatt letiltson. De így is elég nagy nyomatékkal indul, és óvatosan de szoktam műanyagot marni vele.

ezsolt74

Kaptam (Robsy-tól)egy másfajta bekötési sémát. így most sokkal erősebb lett indulásnál.
De a vége, lehet hogy tényleg az lesz , hogy beszerzek hozzá egy frekvenciaváltót.

  

jani300

Érdemes volt ma is benézni a fórumra .
Már írtam többször hogy nekem nem szimpatikus a deltába kötött 3 fázisú motor egyfázisra !
Akkor már inkább a csillag kapcsolás . (túlméretes motorral ,értelemszerűen )
A másfél menetszámú főfázistekercs volt nekem ami bevált egyfázisra , de bele kell nyúlni a motor belső bekötésébe amivel már nem szórakozom manapság .
Kirajzoltam tekercsek szerint Tibor bekötését ,és lássunk csodát a főfázis mégiscsak csillagban van !
Kipróbálom a lomisoktól vett ,régi kompresszoromon aminek a 3 fázisú motorja szintén csillagban üzemel egyfázisról .
Tudom sokan nem értenek ebben egyet velem ,viszont sosem tudnak meggyőzni , és viszont  én sem próbálom senki véleményét megváltoztatni .
Azt most már nem részletezném hogy miként használok 3 fázisú motort teljes teljesítménnyel egyfázisról , már sokan unhatják :)
Az ominózus kompresszor nem helyhez kötött ,ezért a kondis bohóckodás , elkövetése . (egyébként lábbal rúgom be ,mert nincs rajta indító gomb ,kondi ..... teherautó légfék nyomásszabályozója van ,mechanikus lefújós )

B.Zoltán

Én is vissza rajzoltam, mielőtt elolvastam volna a beírásod.
Csillag az! És csillagba legtöbb motor jobban szeret menni egy fázisról.

jani300

Szerintem erre délen ,más a csillagok állása   :)  [#integet2]

PSoft

Érdekes...
Erre fele is ugyanaz a csillagállás. :)

ezsolt74

Akkor miért vannak mindenhol deltában az 1 fázisra kötött motorok, ha jobban megy csillagban ?

jani300

Itt a fórumon az az általánosan elfogadott nézet hogy deltában kell hajtani egy fázisról a háromfázisú motort .
Hát nekem ez sosem jött be .
És most először kaptam két megerősítést is a véleményemre , had örüljek :)
Csak ezért írtam ,előbb nem szóltam bele ...