Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Szabika78

Köszönöm a választ!
Tudom, hogy mi célt szolgál és azt is tudom, hogy nem "szükséges" csak a beállítást könnyíti meg.
Mivel van rá módom, hogy alkalmazzam a készülő gépemkor, így keresgélek a méretek miatt.
Már mindenféle néven kerestem magyarul, de semmi. Azt is olvastam, hogy sok nagyobb cégnél, maguk gyártják egyedileg a karbantartásokhoz.

TROMF22

Attól tartok, hogy a 25-ös sínhez ezek magasak lesznek.
A kisebb LLKA 5 nagyság is 9 mm magas.
Pl. egy THK HSR 25 nél csak 6,5 mm hely van.
LLKA LLKB

svejk

Több gyári gépen találkoztam a süllyesztetfejű BKNY csavar-fektetett hengergörgő párossal.

TBS-TEAM

A tévhitek elkerülése végett a lineális sinek és kocsik rögzítő csavarjai csak a csavarral párhuzamos irányokban biztosítják a rögzítést.
Az oldal irányú erők ellen kell az oldalfalat mindkét irányból megtámasztani.

Nem beállításra szolgál.
József

5kfiyrw95

Sziasztok!
Lenne valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond ? Most építettem egy CNC Marógépet amit Arduinóval működtetek
TB6600 meghajtókat. Ez már a második ilyen gépem és minden bekötés ugyanaz mint az elsőn , ami rendesen működik.
A különbség annyi hogy most 5 Amperes motorokat akarok használni Max 4 Ampert tudó vezérlővel,
 (egyenlőre most csak ez van hozzá). Elkészült a vezérlő,  és teszt üzembe rövid ideig próbálva ,mozgatta rendesen a motorokat a helyükre szerelve.
Beépítettem  a vezérlőt végleg a helyére, de sajnos jelenleg  a motor nem indul el csak suhogó hangot ad, olyan mintha kevés lenne neki az áram.
Reset gombra teljesen befeszül ,van tartóáram is.
36 Voltos stabil tápot használok 1/32 mikrolépés beállítással. A bekötés Common catod jellegű. Enable jel is bekötve.
A három motor közül egyik 3 Amperes ,azt se tudom működésre bírni, pedig ahhoz  passzol a vezérlő árama.
amit Kipróbáltam : Meghajtókat felcseréltem  enable jelet kikötöttem. Invertáltam a STEP jeleket, Késleltetéssel is kísérleteztem , Mikrolépést változtattam. Motoráramot változtattam.
Vezetékeket ,polaritást ellenőriztem, Feszültséget megmértem. Szenzorok és egyéb gombok tesztelve .Egyenlőre nem jövök rá mi a gond. Lehetséges lenne, hogy a TB6600 vezérlők egyszerre mentek tönkre. Még ilyet eddig nem tapasztaltam.

TBS-TEAM

Ez a helyes bekötés:

  
József

Szabika78

Köszönöm a választ! Hasonlókat olvastam , de ez jó volt megerősítésnek!
Igazából már csak a magyar nevét kellene megtudnom, meg esetleg azt, hogy lehet e valahol kapni készen itthon, vagy el kell készíteni.

5kfiyrw95

Az enyémen  pozitív jelvezérlést használok ,de így első ránézésre nem stimmel a bekötés ehhez képest A GRBL1.1 ARDUINÓ pinkiosztása  D4,D3,D2, STEP-ek   D7, D6, D5 DIR-ek
és az Enable a D8-on van

5kfiyrw95

Ezzel a módszerrel kötöttem be

  

TBS-TEAM

Az egy elméleti rajz.
A lábak változhatnak Verzióról verzióra.
A bekötési séma a lényeg. [#nevetes1]
József

TBS-TEAM

35-ös sintől lefele nem kapható.
El lehet készíteni de macerás.

35 alatti sineknél és a kocsiknál vagy a két külső vagy a két belső oldali megtámasztás elegendő.
József

5kfiyrw95

Köszönöm , Holnap kipróbálom

J-Steel

Szereztem másik tartályt a kompresszoromhoz.
 Van egy alu hajlított cső, ami a kompresszortól a tarályig megy. Mivel ez a tartály másmilyen, ezért meg kell változtatni a hosszát, és másutt kell meghajlítani.
 Hol hogyan csinálják ezeket az alu csöveket?
 Esetleg 2020-ban már van-e rá másmilyen alternatíva?
 Gondolom azért alu, mert a kompresszorból érkező sűrített levegő forró.
 A kompresszorom levegőszállítása 400-500 l/h.

mex

" A kompresszorom levegőszállítása 400-500 l/h."
  Ha ilyen kevés, akkor nem igazán melegszik  az alu cső..
Ha viszont 400-500l/min a légszállítás, akkor jogos a hűtése.

Szabika78