Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

t62d6ha2b

Szia!

Köszönöm, kipróbálom!

Csuhás

Írd meg a tapasztalatod, mert magam még nem próbáltam.

Révész Richárd

Jól működik, automata gérfűrészen volt ilyen amit javítottam.
Jó a fékhatás.

sufnituning

Szia!

A legkisebb fordulat pontosan 7:00 perc alatt fordul egyet.
A legnagyobb fordulat 0:26 mp alatt fordul egyet.
A különbség itt jóval több.

Tehát kb 5-400 mm átmérőt tudok hegeszteni AWI-val és CO2-vel is ugye CO2-vel gyorsabban.

Az áteresztése 52mm

Itt van két fotó ahogy bejelöltem a főtengely bordáskerekét filccel és egy csavarhúzó a pontra mutat.
Így pontos a fordulatmérés(ez a hátoldal)

A másik képen meg az áttételes BMW motor, a 2. kuplungos hajtómű  és a bordáskerekek közt is van 1:3 áttétel.

És dönthető 0 - 22,5 - 45 - 76,5 - 90 fokokban.

    

svejk

Nagyon meggyőző a DC fék.
Általában a frekiváltók is tudják ezt a funkciót.
De azért az áramra és/vagy időre figyelni kell, mert le lehet vele égetni a motort.

zozo

Ha megnyitnád egy másik lapon újra a hobbycnc fórumot és a kettő közt váltogatnál?  Hátha akkor ott maradna a felugró ablak... -csak ötletelek.

D.Laci


TBS-TEAM

József

PSoft

IdézNagyon meggyőző a DC fék.

Olyannyira, hogy 'anno az E1N-emen megcsináltam, kipróbáltam, facán működött is.
Csak DC inpulzust kapott a motor egyik tekercse.
Egy gyári olasz megoldást koppintottam ott 220VDC volt a fék inpulzus.
Egy töltött elko-t kapcsolt rá egy jelfogó tekercsére, az elko nagysága határozta meg a fékinpulzus idejét.
Az eredeti alkalmazásban, egy gyártósori gép körasztalát fékezte adott szöghelyzetekben.

Szóval, facán működött az E1N-en, megállt a főorsó mint a szög az inpulzus hatására.
Igen ám, csak azon a fűorsón menetes volt a tokmánytárcsa rögzítés.[#falbav]
Amikor másodszor is leforgott a tokmány -egyszer le is pottyant az ágyra- ...akkor vettem ki a fék biztosítékát.[#eplus2]

sufnituning

"Igen ám, csak azon a fűorsón menetes volt a tokmánytárcsa rögzítés."

Ez az amikor a puding visszanyal[#nyes][#nyes][#nyes][#nyes]

PSoft

Jut eszembe, -bár, sose használtam- a TUM-25b főorsóján is van DC fék.
Lehet, valami rossz beidegződéből?[#nemtudom][#nyes]
Pedig arról...nem forog le a tokmány.[#vigyor2]

MoparMan

ez egy chrome bug. vagy 3-4 éves

áthidalható.
az ablakban jobb klikk, vizsgálat. ezzel egy fejlesztői eszközt aktiválsz alul, nem kell használnod. ám ha aktív akkor nem záródik be a JS prompt.

2f428kduf

BOT, hadd dicsekedjek azzal a néhány orosz szóval, ami 12 év nem tanulás után megmaradt.
Korábban kértem tanácsot mit tegyek, a karcoldámat gyakran használom PCB (nyák= csak nem szeretem ezt a szót, nálam mást jelent) gravírozására. A baj: eltolódott a furat és a vezetősáv. A fúratok jó helyen vannak, a sávokról már nem lehet ezt elmondani. Mindenféle igazgatás után ez lett a legjobb eredmény, ezzel már meg tudom csinálni a próba-panelt, de látható nem az igazi.

  

dezsoe

Borzasztóan homályos a kép, alig lehet kivenni belőle valamit. Azt próbálnám kinézni, ha lehetne, hogy mi mozog. Arra emlékeztet, amilyet az öreg fagépem csinált, amikor nem volt elég stabil a főorsót tartó, X irányban mozgó egység. Ahogy lenyomta az anyagba, úgy elcsavarodott az egész hátrafelé, emiatt Y irányban elmászkáltak a marások. Ráadásul annak függvényében, hogy mennyire kellett mélyre menni az anyagban. Ha tompa volt a szerszám, akkor még rosszabb volt. Esetleg tudsz egy élesebb, nagyítható képet csinálni? Netán a gépről is, amivel marod?

svejk

Én úgy veszem ki, a jobb felső sarka körül elfordult a marás és a fúrás közt.