Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

6rk75uezn

125 ös Magyar satu renoválásának fogtam,emel a hátsó rész.Arra gondoltam hogy a prizmánál egy 0,5mm es sárgaréz lemez betétet eszközölök,két végén behajtva csavarozva.
Valakinek tapasztalata?milyen tartós mennyire jó megoldás ez?Köszönöm.

Csuhás

A műhelyasztalomon levő satu így van igazítva. Évek óta remekül működik. Egyébként a betétlemezt zsírtalanítva akár ragaszthatod is. Illetve én nem meneteltem, hanem csak kis alu szegecseket ütöttem zsákfuratba, úgy ahogy a géptáblákat is szokták szerelni.

6rk75uezn

Oké,akkor igy fogom megcsinállni.Igaz aluszegecs is megfogja,a géptáblákat is igy szoktam és a villanymotorok tábláit is.
Ha preciz és pontos a két végén a behajtás akkor semmi gond.

6rk75uezn


Csuhás

Az is tökéletes, de szinte minden más is jó mert nagy felületen fog. De a ragasztás csak egy ötlet volt. Nálam két két kb 3mm-es alu szegecs tartja ragasztás nélkül a trombitarézből vágott betétlemezeket.

6rk75uezn


jani300

Lassan meggyőztök erről :)[#integet2]

sanka74

Köszönöm szépen a segítséget!

ANTAL GÁBOR

Mint írtam a barátomnak ilyen van. Egyszer  meghibásodott  ( Pont a gerjesztő rész ) a " szakszervizesek " azt mondták hogy dobja el és vegyen egy új komplett gépet ( 20-22 lovas önindítós honda + generátor  Úgy 800 e. Csak generátort talán lehetett volna az olaszoktól behozni  úgy 460e.
 Én egy délután szétszedtem ( igaz kellett egy láncos emelő ) aztán megtaláltam a hibát . A nógrádi szénbányánál van egy nagyon komoly cég akik a gerjesztőgépet megtekercselték ( én adtam a diódákat )  Az ára 60 e volt . Aztán összeraktam ... Teszi a dolgát...

6rk75uezn

Jani,van valami negativ tapasztalatod erről?Szerintem jó lesz,vagy csak jobb? [#nevetes1]

sanka74

Szia! Köszi a segîtséget. Nézelőtem, de ilyet eddig nem találtam. Te hol vetted?

PSoft

A történet a következő...

Javításon volt nálam egyszer ebből a típusból kb. 30-40db.
(kintről hozott szállítmány volt)
Vadi újak, de kivétel nélkül "gyári hibásak", vagy inkább... összeszerelési hibásak voltak.
Az összes azonos hibával, hiányzott a szendvics panelok között egy "átkötés".
Nos, munkadíj fejébe kettőt megtartottam belőlük, a másik a haveré lett.
(Ő is használja a mai napig)

Én, nem találkoztam magyar üzletekben velük.
(igaz, nem is nagyon nézegettem)
Lehet, hogy nálunk nem is volt forgalomba ez a típus...[#nemtudom]

jani300

Jó lesz ! :)
Lakatos satuk ,nincs akkora jelentősége ,szerintem .
De természetesen ha nem emelkedik a mozgópofa ,az csak jó lehet .

jani300

Tetszett ez a típus , még irodalomban sem találkoztam vele . Nálunk nem elterjedt megoldás szerintem ,pedig ötletes , csak a csapágy a kopó alkatrész .
Most beugrott  hogy van nekem egy 20 Kw körüli ,hagyományos, katonai műhelykocsiban volt .
Még azt is tudom hol van most, pedig rég láttam :)
Voltak azért "bogaraim" régebben is .
Egy egyhengeres önindítós  diesel  motor mellet van . Az is lehet 15-20 lóerő .
Most hogy eszembe jutottak ,rá kéne sózni valakire . :)
A generátor hibátlan , a motor nem .

keri

Én ide szoktam járni.
Van rendes szervizháttér, szakértelem,rendes árukészlet, rendes bolt. Használhatatlan dolgokat nem árulnak és vannak olcsó cuccaik.

Kerítés hegesztésre a legkisebb gép is megteszi, de én 120A folyamatos teljesítmény alá nem mennék.
Bár ahogy PSoft írta, 60% kitöltéssel szinte folyamatosan lehet hegeszteni, nem nagyon old le. Nekem eddig csak egyszer volt olyan hogy kevés volt, amikor egy homlokrakodó kanalán a lekopott élt 6mm-es acéllemezzel megerősítettem és jó vastag pálcával métereket kellet folyamatosan hegeszteni, na akkor azért kevés volt a 140A-es gép, de soha máskor. [#hehe]