Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

fn47xk7ei

Pontosabban fogalmazva - ez "gyárilag" levegőhöz használták de fogalmam sincs , hogy sűrített levegőnél és adott hőfokoknál mekkora teljesítmény átvitelére képes . De mint írtam max. 600W és valószínű gyakran ennek csak pár tíz százaléka . Valószínű a hűtő működése több problémát fog okozni . No de majd meglátom mert legalább egy hónap míg elkészül ill. míg megérkezik a cucc Kínából .

jani300

spotter házilag :)
Érdeklődtem régebben spotter teljesítmény ,feszültség viszonyai iránt .
Találtam ! Pedig régóta nézegetem a srác videóit , de ezt csak most vettem észre .

Motoros

Csak egy ötlet:
... modjuk egy Hetra kis hordozható trafó adatai is megtennék, vagy egy az egyben maga a trafó, ha arra gondolok, hogy egy átmérő 2...2,5 mm pálca első közelítésben hogy oda tud ragadni.
A bekapcsoláshoz ott is kellene egy combos relé meg egy időzítő.
A lakatos ettől káromkodik egy cifrát, a karosszériás meg örül.Nem vagyunk egyformák[#smile]

jani300

Köszi ! Igazán a feszültség adatok érdekeltek . Olyan 5-7 volt körül lehet a szekunder fesz .
Nincs időm semmire mostanában . Van egy 2000 Va es szünetmentesem , abban 12 volt körül vannak a trafók szekunderei , lehet azokkal megpróbálom .
Nem kell feltétlenül mikrotrafó . A későbbi verziói a srácnak már 3 mikrótrafóval mentek .
Tegnap egy hét után eljutottam odáig hogy tovább betonozzam picit a készülő műhelyt . A nyomi piros betonkeverőnek első keverésre letört az üstje . Ok hajrá kézzel :( (Egyedül , majdnem 60 évesen). Az a pici azért megvan végre amit előkészítettem , ha megköt lehet tovább forgatni a lomokat :)

z2a2u8wf

Üdv mindenkinek. Segítség kellene főorsó bekötésben. Mach3-ból vezérelném az indítását. Ez a szettem van.

          

000000000

Kicsit beteg az az IO kártya ebből a szempontból , mert vagy PWM vagy relé kimenetnek használod a LPT 17-es lábát.
nem ártana mindkettő a hülyebiztosság érdekében.
Mert a relé adná az engedélyező jelet a PWM meg a sebességet.

000000000

Ha meg nem 50HZ-es a főorsó akkor alap beállításokkal még véletlenül se indítsad el !!!

000000000

Elővettem egy ilyen kártyát és megnéztem.
Rosszul emlékeztem az 1-es LPT pin a PWM a 17-es pedig a relé és a B tengely DIR kimenetével van együtt.
A relét a frekvenciaváltó S1 SC sorkapcsaiba kell kötni és 2 vezetékesre programozni.
A PWM GND sorkapcsa a frekvenciaváltó AC sorkapcsába, a PWM 0-10Volt sorkapcsa a frekvenciaváltó A1 sorkapcsába kell kötni.

Az IO kártyának ne felejts el 12-24 voltot adni mert különben sem a PWM sem a bemenetek nem működnek !!!

000000000

Ahogy látom ez egy zsír új frekvenciaváltó így alapban az analóg bemenet áram állásban van.
Az S1-es DIP kapcsolót át kell kapcsolni I-ről V-re !
És a S3-as dip kapcsolót is nézd meg hogy Sink állásban legyen.

Ha motor paramétereket is tudnék akkor a beállítást is meg lehetne oldani.

De újra megismétlem: "Ha meg nem 50HZ-es a főorsó akkor alap beállításokkal még véletlenül se indítsad el !!!"

z2a2u8wf

A motor típusa F7G2S5-7-095
75Hz Y200v 5.0A 15000/min

000000000

A 75Hz még a motor típusához tartozik, vagy ez  beugratós feladat ?
15000 RPM-et 250Hz-en tudnak általában az ilyen frekvenciaváltós motorok.

z2a2u8wf

A 75Hz már külön sorban van az adattablan.

000000000

Ha az valóban 75 Hz akkor a 15000 RPM max 1500 lehet !
A két adat üti egymást !

000000000

Legyél szíves lekapni azt a két M4-es anyát és leemelni a kapocsdekli alsó felét majd a telefonodon megtörölni az optikát és készíteni egy normális képet az adattábláról !
Mert ha a motorból kijön a füst az roppant nehéz és drága visszaszuszakolni újra bele !

z2a2u8wf

Ok hazaérek megcsinálom.