Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

MoparMan

rém zsibbadt dolog ez az inch. herótom van tőle.
de beszoptam, mert amerikaiautóbuzi vagyok :D

svejk

Csuhás, Rab Ferenc így már jó, akkor csak a Főnök akart átverni minket?

Motoros

"Ez a menetfúró készülék alkalmas könnyű – közepes igénybevételt jelentő alkalmazásokhoz, de NEM ALKALMAS SOROZATGYÁRTÁSHOZ." ---idézet a leírásából.
Csak akkor próbáld ki a fejet, ha könnyű vagy közepes az alkalmazás.[#confused]
 Lehet, hogy a forgalmazó már tud valamit.

Volt anno a magyar gyártású zöld kúpkerekes dörzskuplungos, az jó volt és használható a műszeriparban, de az egészen más elven működött. Azzal a variációval M3 menetet keményfába is simán lehetett vágni úgy hogy nem szakította ki a menetet sem bekezdéskor sem irányváltáskor.
Zsákfuratba szintén használható volt, sosem törte.
Széria melóra amikor egész nap megy a gép nekem ez a sima  irányváltós vált be igaz ott még az irányváltás 2 drb 3 fázisú relével történt, ma ott a frekiváltó vagy a szilárdtest irányváltó.
Antennásoknak gyártottam 5.5 x 5.5 mm-es lemezanyát M3 menettel, egy rendelés 40 000 darab volt, nem járhattam a bedolgozóhoz 5 percenként gépet állítani...tuti megoldás kellett.
Ha viszont megvan a fúró is meg a fej is akkor már érdemes kipróbálni, kíváncsi vagyok a véleményedre.

gaben

Szia Svejk,

nekem is ilyen van a menetelőgépemben. ;)

A fordulatot 700 körülire állítottam be a tervezéskor, mert valahol ezt olvastam róla.
Bár nekem 1000-t mondtak, de azt sokalltam.

Az enyém M5-M12-ig használható és qrvajól teszi a dolgát. [#eljen]
10mm-es lemezbe is úgy megy bele az M12-es menet, mint kés a vajba.


üdv, Gábor [#wave]

      

cu05ic9nw

Sziasztok Urak!!

Nem rég vettem egy szett Sneci gyártotta vezérlőt, be van szépen dobozolva Csaby jóvoltából. Az a problémám, hogy a Csabynál tokéletesen működött terhelésé alatt is haza vittem be dugtam a konnektorba rádugtam a motorokat terhelés nélkül elkezdtem a hangolást kb. 10 perc múlva elszállt az egyik irányú fett szett, majd a másik motornál mind a két irány a harmadikot nem mertem használni nehogy azt is elfüstöljem, Elvittem és kicserélték a végfokokat  újból jól működőt, hazavittem és ismételten a fent említett módon jártam, mi lehet a hiba?

ANTAL GÁBOR

Ideiglenesen az UCCNC hez használnék egy num pad ot . Valamikor valaki küldött egy programot amivel a billentyűket más funkcióra lehet átállítani ( konkrétan a + ból kellene shift et csinálni ) Az Isel marómon hasonló num pad régóta így teszi a dolgát

De hogy mi a program ( amit birtokolok is ) azt  nem memorizáltam... Ki tudja ?????

000000000

Tárcsa motorral me is próbálkozz azzal az E240-es motorokhoz tervezett vezérlővel ! [#nevetes1]

ANTAL GÁBOR

Ezzel én is egyetértek  De te honnan tudod hogy tárcsa motorral próbálkozik  ?
( de azért léteznek  amatőr szintű kényszer megoldások )

000000000

Mert más nem igazán fekteti le, ha csak nem 250Watt körüli motorokkal próbálja [#nevetes1]

ANTAL GÁBOR

megtaláltam  key tweak  már ki is próbáltam ... működik

cu05ic9nw

e240-es motorral működtettem azt nem írtam bocs

000000000

Jók azok a motorok ?
Mert sok trotty állapotú volt belőle.
A PWM-et amúgy meg vedd vissza !

ANTAL GÁBOR

Ha nagy a tápfesz akkor nagy pufferkondit tegyél !  A forgórészben tárolt energia egy gyors megálláskor túlfeszültséget termel ami  káros lehet a végfok fetekre. Egy nagyobb kondi  jótékonyan csillapít. Ha kapcsolós a tápod akkor abban alapból kis kondi van ( hisz nagyfrekis az energiaátalakítás)  akkor dióda + külső kondi kell !!!!

cu05ic9nw

kanalastól hoztam el őket és jól működtek!!
Hívhatlak privátba_

000000000